امور زیربناییراه و ساختمان

اولویت دولت سیزدهم برای اعطای زمین رایگان به خانواده‌های پرجمعیت

سمنان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افزایش فرزند آوری تنها در بیان و توصیه عملی نمی‌شود بلکه باید برنامه نیز داشت، گفت: اعطای زمین رایگان برای خانواده‌های پرجمعیت اولویت دولت است.

به گزارش آرمان اقتصادی، خسرو دانشجو بعد از ظهر سه شنبه در مراسم اعطای زمین رایگان به خانواده‌های پرجمعیت سمنان به میزبانی سالن اجتماعات یکی از بانک‌های مرکز استان با بیان اینکه چند سالی است که بحث جوانی جمعیت به لحاظ اهمیت موضوع، مورد تاکید مقام معظم رهبری و پیگیری مسئولان عالی نظام است، تاکید داشت: کشور نیازمند جمعیت خلاق و پویا خواهد بود.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه فراتر از توصیه‌های کلامی و تبیین موضوعات از زوایای مختلف نیاز است که مسئولان دولتی اقداماتی عملی را نیز در راستای حمایت از فرزندآوری صورت دهند، ابراز کرد: تسهیلگری در زمینه‌های مختلف یکی از برنامه‌های دولت است.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری کشور با بیان اینکه اعطای زمین رایگان برای خانواده‌های پرجمعیت اولویت دولت است، تاکید کرد: به لحاظ تداوم نسلی در کشور، دلایل بسیار زیادی برای تحقق جوانی جمعیت و حمایت از خانواده وجود دارد.

دانشجو همچنین گفت: این جلسه و واگذاری زمین، در بُعد عملیاتی توجه به قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و برداشتن قدم‌های مؤثر برگزار شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا