امور زیربناییراه و ساختمان

نام‌نویسی ۲هزار متقاضی دریافت زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان از اعطای زمین رایگان برای خانواده‌های پرجمعیت در استان خبر داد و گفت: دو هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر سه شنبه در جشن پویش پیامبر رحمت (ص) با هدف واگذاری زمین به خانواده‌های پرجمعیت به میزبانی یکی از بانک‌های سمنان، با بیان اینکه دولت در طرح نهضت ملی مسکن به خانواده‌های پرجمعیت زمین رایگان می‌دهد، ابراز کرد: واگذاری ۲۳۸ زمین به متقاضیان صورت گرفته است.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه دو هزار نفر متقاضی واجد شرایط دریافت زمین رایگان نهضت ملی مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در استان سمنان ثبت نام کردند، ابراز کرد: زمین به خانواده‌های دارای شرایط قانون حمایت از جوانی و خانواده به صورت قطعات ۲۰۰ متری ویلایی داده می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی در راستای فرزند آوری و جوانی جمعیت از سیاست‌هایی است که در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: واگذاری زمین رایگان به متقاضیان واجد شرایط در قالب این طرح از جمله بسته‌های تشویقی است.

هاشمی گفت: با اجرای این پویش و واگذاری زمین به متقاضیان، تعداد زمین‌های تحویل شده در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در استان سمنان به بیش از ۵۰۰ قطعه زمین خواهد رسید.

وی همچنین بیان کرد: استان سمنان آمادگی کامل برای تأمین زمین رایگان به منظور فرزند آوری و اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را دارد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا