امور زیربناییراه و ساختمان

۵۰۰قطعه زمین ویژه طرح جوانی جمعیت در استان سمنان واگذار می‌شود

سمنان- معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی، گفت: ۵۰۰ قطعه زمین ویژه طرح حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری در استان واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، خسرو دانشجو بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات یکی از بانک‌های عامل نهضت ملی مسکن در سمنان، بیان کرد: ۵۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و حمایت از فرزند آوری در استان سمنان واگذار می‌شود.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه این زمین‌ها در راستای اجرای ماده چهار قانون جمعیت و جوانی و حمایت از فرزندآوری در دو روز و در سمنان و شاهرود به متقاضیان اعطا می‌شود، ابراز کرد: جمعی از متقاضیان به صورت نمادین اسناد زمین‌های خود را دریافت خواهند کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خوشبختانه اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن و همچنین طرح حمایت از جوانی جمعیت در استان سمنان تأمین شده است، گفت: امروز ۲۳۸ قطعه زمین در سمنان به خانواده‌های دارای شرایط اعطا شد و مابقی اراضی نیز فردا در شاهرود اهدا می‌شود.

دانشجو با بیان اینکه خانواده‌های دارای سه فرزند و یا بیشتر که فرزند سوم آنها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشند ۲۰۰ متر زمین رایگان دریافت می‌کنند، افزود: این طرح در راستای رفع مشکل خانه دار شدن مردم اجرایی شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا