کسب و کار

پشم شیشه متری چنده؟

یکی از مهم‌ترین مراحل ساختمان‌سازی، نازک کاری است. در نازک کاری یکی از کارهای مهمی که باید انجام شود، عایق‌بندی ساختمان است.

پشم سنگ و پشم شیشه دو مورد از مهم‌ترین انواع عایق‌های ساختمانی هستند. عایق‌بندی سقف شیروانی، دیوارهای مشترک، کانال‌های صنعتی و لوله‌های تاسیساتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به کاربرد گسترده این عایق، یکی از رایج‌ترین سوالات فعالان ساختمانی این است که قیمت پشم شیشه متری چنده؟ در این مقاله قصد داریم عوامل موثر بر قیمت پشم شیشه را بررسی کنیم و یک راهنمای کامل برای خرید این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

الیاف و روکش؛ عوامل تعیین کننده قیمت پشم شیشه

پشم شیشه شامل الیاف و روکش است. الیاف پشم شیشه معمولاً در ابتدا سال قیمت ثابتی دارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این قیمت در تمام طول سال به همان شکل باقی می‌ماند. اما روکش پشم شیشه که یا از جنس فویلدار یا کاغذی است در طیِ سال ممکن است با افزایش قیمت مواجه شود. البته این افزایش قیمت به حدی نخواهد بود که تاثیر شگفت‌انگیزی بر روی قیمت نهایی پشم شیشه بگذارد.

همچنین بخوانید

در کنار مواد سازنده پشم شیشه باید به دانسیته پشم شیشه هم اشاره کرد. دانسیته همان چگالی پشم شیشه است که در دانسیته‌های مختلف قیمت تمام شده پشم شیشه متفاوت در نظر گرفته می‌شود. به جزء این سه عامل باید کارخانه تولیدکننده پشم شیشه را هم در نظر گرفت. 

عموماً در ایران دو کارخانه پشم شیشه ایران و پشم شیشه آریانا، اقدام به تولید و عرضه پشم شیشه می‌کنند. کیفیت محصولات این دو کارخانه کاملاً نزدیک به یک‌دیگر است اما بسته به محل دریافت کالا پشم شیشه باید هزینه خرید را در نظر گرفت. 

پشم شیشه متری چنده؟ 

با توجه به تمام مواردی که تا این‌جا گفتیم در حال حاضر قیمت پشم شیشه از قیمت پایه ۴۴ هزارتومان تا ۱۷۴ هزارتومان در بازار وجود دارد. البته دقت داشته باشید که این قیمت پایه است و ممکن است در طی روزهای آینده مقداری کاهش یا افزایش پیدا کند. 

از کجا پشم شیشه بخرم؟ 

برای خرید پشم شیشه معمولاً باید به سراغ مراکز فروش آهن‌آلات رفت. در این مراکز می‌توان انواع عایق ساختمان از جمله پشم شیشه و پشم سنگ را تهیه کرد. البته در بسیاری از شهرستان‌ها امکان دسترسی سریع، راحت و ارزان به چنین مراکزی فراهم نیست. در این‌جاست که بهترین گزینه یعنی خرید آنلاین خودنمایی می‌کند. 

فروشگاه اینترنتی هامون عایق؛ انواع عایق‌آلات صنعتی و ساختمانی 

اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید عایق‌آلات صنعتی و ساختمانی هستید، حتماً سری به فروشگاه اینترنتی هامون عایق بزنید. در این فروشگاه می‌تواند انواع عایق‌آلات را با قیمت مناسب تهیه کنید. در ادامه نگاهی به فروشگاه هامون عایق و خدمات تخصصی آن داریم. 

  • ارائه محصولات متنوع با کیفیت عالی 

همه آن چیزی که از یک فروشگاه اینترنتی انتظار می‌رود را در هامون عایق تجربه کنید. محصولات فروشگاه هامون عایق طیف وسیعی از انواع عایق آلات از پشم شیشه تا لوازم جانبی مورد نیاز مثل پیچ شیروانی را در برگرفته و برای کسانی که به دنبال خرید تمامی تجهیزات از یک فروشگاه واحد هستند انتخابی عالی خواهد بود. 

  • قیمت رقابتی؛ وجه تمایز! 

معمولاً کسانی که پرسش پشم شیشه متری چند را تکرار می‌کنند، با توجه به استفاده زیاد از پشم شیشه، حتی تفاوت قیمتی اندک هم می‌تواند بر روی قیمت تمام شده محصول تاثیر بگذارد. به همین دلیل همیشه به دنبال تامین‌کننده‌ای هستند که بتوانند با کم‌ترین قیمت، پشم شیشه را به فروش برسانند. در فروشگاه هامون عایق می‌توانید پشم شیشه را با قیمت مناسب و به مقدار مورد نیاز تهیه کنید.

  • ارسال به سراسر ایران 

مهم نیست چه مقدار پشم شیشه تهیه کنید، فروشگاه هامون عایق تمامی محصولات را با ارسال به درب انبار شما ارسال می‌کند. با ارسال به سراسر ایران، تمامی هموطنان از تمامی نقاط کشور می‌تواند محصولاتی با کیفیتی عالی را تحویل بگیرند. 

 خرید پشم شیشه با کیفیت عالی از فروشگاه اینترنتی هامون‌عایق 

پشم شیشه متری چنده؟ این سوالی بود که مقاله خود را در جهت پاسخ به آن شروع کردیم. در ادامه به بررسی کاربردها و راهنمای خرید آنلاین و حضوری پشم شیشه پرداختیم. در پایان نیز یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید پشم شیشه به شما معرفی کردیم. 

در فروشگاه اینترنتی هامون‌عایق می‌توانید انواع پشم شیشه را با قیمت مناسب تهیه کنید. جدا از پشم شیشه، قیمت فوم پلی اتیلن و سایر محصولات مرتبط با عایق‌ و سوله‌سازی را می‌توانید در این سایت مشاهده و نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. برای شروع همین حالا عبارت هامون عایق را در گوگل جستجو کرده و وارد فروشگاه تخصصی هامون عایق شوید. 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا