کسب و کار

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری کارت سبز

 ثبت نام لاتاری به‌عنوان پرطرفدارترین، کم‌هزینه‌ترین و ساده‌ترین روش مهاجرت به آمریکا، به شرایط خاصی نیاز ندارد و همۀ افراد می‌توانند در این قرعه‌کشی برای دریافت گرین کارت آمریکا شرکت کنند.‌

 

ثبت نام لاتاری به‌عنوان پرطرفدارترین، کم‌هزینه‌ترین و ساده‌ترین روش مهاجرت به آمریکا، به شرایط خاصی نیاز ندارد و همۀ افراد می‌توانند در این قرعه‌کشی برای دریافت گرین کارت آمریکا شرکت کنند.‌ هدف از برگزاری این مسابقۀ بخت‌آزمایی، حفظ تنوع نژادی ایالات متحدۀ آمریکا است.‌ هرساله به قید قرعه، به ۵۵ هزار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در Lottery، کارت شهروندی آمریکا ارائه می‌شود. افرادی که موفق به دریافت این کارت شوند، می‌توانند برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال خود نیز اقامت آمریکا را دریافت کنند. یکی از شرکت‌های معتبر فعال در این زمینه با سابقه بیش از ۱۲ سال، «شرکت کارت سبز» نام دارد. در این مقاله ابتدا قصد داریم دربارۀ هزینه‌های ثبت نام صحبت کنیم و سپس مراحل ثبت نام آنلاین Lottery در سایت شرکت بین‌المللی کارت سبز را آموزش دهیم.

همچنین بخوانید

هزینۀ ثبت نام لاتاری در شرکت کارت سبز چقدر است؟

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام در لاتاری آمریکا، پیدا کردن یک شرکت معتبر یکی از ارکان بسیار مهم برای متقاضیان است. تمام مراحل ثبت نام باید به‌صورت ‌کاملاً اصولی پیش برود، در غیر این صورت، شانس برنده شدن در قرعه کشی گرین کارت آمریکا را از دست خواهید داد. شرکت کارت سبز برای ارائه خدمات ثبت نام Lottery، مبلغی را از افراد دریافت می‌کند.

هزینۀ ثبت‌نام آنلاین برای افرادی که سن آن‌ها بالای ۲۱ سال باشد، ۲۰۰ هزار تومان و هزینۀ ثبت نام هریک از فرزندان ۱۸ تا ۲۱ سال ۹۰ هزار تومان است. در ثبت نام‌های دوشانسه نیازی به پرداخت هزینۀ اضافه نیست. در صورتی که افراد بین ۱۸ تا ۲۱ سال به‌صورت جداگانه و مستقل ثبت نام‌ کنند و در فرم ثبت نام والدین خود حضور نداشته باشند، از آن‌ها هزینۀ یک فرد بزرگسال یعنی ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهد شد.

شرکت کارت سبز در ازای دریافت هزینۀ ثبت نام لاتاری، چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

با پرداخت هزینۀ ثبت نام Lottery به شرکت کارت سبز، از خدمات مفیدی بهره‌مند خواهید شد. از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت معتبر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطمینان از انجام امور مربوط به ثبت نام توسط شرکت معتبر با وب‌سایتی دارای اینماد یا نماد اعتماد الکترونیک؛

  • ثبت نام آنلاین در سامانه؛

  • پرداخت هزینه‌ها در درگاه بانکی معتبر شاپرک؛ ارائه مشاوره به متقاضیان قبل از ثبت نام؛

  • استفاده از کارشناسان مهاجرت برای بررسی دقیق اطلاعات شرکت‌کنندگان؛

  • استفاده از مترجمان رسمی برای ترجمۀ اطلاعات به زبان انگلیسی‌؛

  • تهیه و ویرایش عکس موردنیاز برای ثبت نام لاتاری با رعایت قوانین و فرمت مشخص‌شده توسط ادارۀ مهاجرت؛

  • استفاده از کارشناسان ارشد برای برطرف کردن ایرادها و تکمیل کردن مدارک؛

  • انجام ثبت نام اصولی برای افزایش شانس؛

  • ارائه خدمات پشتیبانی به‌صورت تلفنی و آنلاین؛

  • ارائه پرینت تاییدیه رسمی به همراه کد پیگیری؛

  • اعلام نتایج قرعه‌کشی green card آمریکا به متقاضیان؛

  • و… .

آموزش مرحله‌به‌مرحلۀ ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا در وب‌سایت شرکت کارت سبز

قبل از این‌که به آموزش مراحل ثبت نام Lottery در وب‌سایت شرکت کارت سبز بپردازیم، اجازه دهید به شرایط ثبت نام اشاره کنیم. داشتن دیپلم به‌عنوان حداقل مدرک تحصیلی یا داشتن دو سال سابقه کار و تولد در کشورهایی که اجازۀ شرکت در برنامۀ ویزای مهاجرت به آمریکا را دارند، شرایط موردنیاز برای ثبت نام Lottery محسوب می‌شوند. مراحل ثبت نام آنلاین به شرح زیر است:

مرحلۀ اول

در این مرحله وارد وب‌سایت کارت سبز شوید و از بین نحوۀ ثبت نام آنلاین یا حضوری، ثبت نام آنلاین یا غیرحضوری را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. اگر تمایل دارید مراحل ثبت نام خود را به‌صورت حضوری انجام دهید، روی گزینۀ ثبت نام حضوری کلیک کنید. بعد از تکمیل فرم و پرداخت ودیعه زمان ثبت نام حضوری برایتان رزرو می‌شود.


مرحلۀ دوم

بعد از این‌که نحوۀ ثبت‌نام خود را مشخص کردید، وضعیت تاهل خود را در صفحۀ جدیدی که برایتان باز شده‌است مشخص کنید. درصورت مجرد بودن باید از بین گزینه‌های موجود، یعنی ازدواج نکرده، فوت شدن همسر یا مطلقه بودن، یکی را علامت بزنید.

مرحلۀ سوم

اگر گزینۀ متاهل بودن را انتخاب کرده‌اید، مشخص کردن وضعیت شهروندی همسر الزامی است و حتماً باید واقعی باشد. از بین دو گزینۀ همسر شهروند آمریکایی و غیرآمریکایی، گزینۀ درست را انتخاب کنید‌. بعد از انتخاب این گزینه، نوبت به مشخص کردن تعداد فرزندان زیر ۲۱ سال می‌رسد.

مرحلۀ چهارم

در این مرحله باید فرم مشخصات فردی خود شامل نام، نام خانوادگی، نام لاتین، نام خانوادگی لاتین،‌ تاریخ تولد شمسی‌، جنسیت، کشور محل تولد، شهر محل تولد و آخرین وضعیت تحصیلی را تکمیل کنید. ارائه عکس مناسب ثبت نام لاتاری نیز در همین مرحله انجام می‌شود.

مرحلۀ پنجم

در صورتی که برخی از اطلاعات مربوط به ثبت نام را در دسترس ندارید، پس از تکمیل ثبت نام می‌توانید مشخصات باقی‌مانده را در پنل کاربری خود وارد کنید.

مرحلۀ ششم

اگر جزو افراد متاهل و دارای فرزند هستید، ابتدا باید اطلاعات مربوط به همسر خود را نیز وارد کرده و عکسش را آپلود کنید. برای ثبت نام لاتاری دوشانسه، به ثبت سفارش جدید نیازی نیست، زیرا شرکت کارت سبز ثبت نام شانس دوم افراد متاهل را به‌صورت رایگان انجام می‌دهد.

مرحلۀ هفتم

افراد متاهل بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی همسر خود و آپلود عکس او، باید مشخصات فرزند یا فرزندان زیر ۲۱ سالشان را در سایت شرکت ثبت درج و عکس آن‌ها را نیز آپلود کنند‌.

مرحلۀ هشتم

در این مرحله نوبت به وارد کردن آدرس و شماره تلفن همراه در سامانه ثبت‌ نام آنلاین شرکت کارت سبز می‌رسد. این مرحله برای افراد مجرد دقیقاً بعد از وارد کردن مشخصات فردی انجام می‌شود، اما افراد متاهل بعد از وارد کردن مشخصات خود، همسر و فرزندان خود این مرحله را تکمیل کنند. 

مرحلۀ نهم

در این مرحله پیش فاکتور ثبت نام برایتان به نمایش در می‌آید. شما می‌توانید از بین روش‌های پرداخت آنلاین یا پرداخت کارت‌به‌کارت یک روش را انتخاب و هزینۀ ثبت نام لاتاری را به شرکت کارت سبز پرداخت کنید. با پرداخت هزینۀ مراحل ثبت نام به اتمام می‌رسد.

ثبت نام لاتاری در وب‌سایت کارت سبز، بهترین راه مهاجرت به آمریکا

در این مقاله راجع‌به هزینه‌های ثبت‌نام، خدمات شرکت کارت سبز و آموزش مرحله‌به‌مرحلۀ ثبت نام لاتاری در وب‌سایت شرکت کارت سبز توضیح دادیم. به تمام متقاضیان شرکت در قرعه‌کشی Lottery پیشنهاد می‌کنیم که برای افزایش شانس برنده شدن خود در این برنامه ویزای مهاجرت به کشور آمریکا، از خدمات مفید و گستردۀ شرکت کارت سبز استفاده کنند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا