انرژی

صنایع انرژی‌بر به تکالیف قانونی خود در احداث نیروگاه‌های خودتأمین عمل کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار مرکزی گفت: احداث نیروگاه‌های خودتأمین ضمن کمک به تأمین برق صنایع، ناترازی صنعت برق را برطرف می‌کند لذا صنایع انرژی بر باید به تکالیف قانونی خود در این زمینه عمل کنند.

حسن میرزاخانی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شبکه بانکی و واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: گزارشات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هر سه ماه یکبار به وزارت کشور ارسال و جمع‌بندی آن به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارائه می‌شود.

همچنین بخوانید

وی افزود: جلسات کارشناسی ستاد تسهیل استان باید با حضور معاونین تخصصی دستگاه‌ها برگزار شود و مدیران کل نیز شخصا در جلسات کارگروه حضور داشته باشد.

میرزاخانی گفت: مصوبات ستاد تسهیل استان لازم‌الاجراست و بی‌توجهی به آن مصداق ترک فعل بوده و علیه مدیران و دستگاه‌هایی که مصوبات ستاد تسهیل را اجرا نمی‌کنند، اعلام جرم خواهد شد.

وی افزود: کارگروهی متشکل از ادارات کل صمت، اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی، مصوبات سفر وزیر اقتصاد به استان را بررسی و گزارش پیشرفت کار را به ستاد تسهیل استان ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از استانداری مرکزی، میرزاخانی اظهار کرد: در این نشست مسائل تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیماتی در راستای امهال تسهیلات، تقسیط بدهی‌های بانکی و معافیت مالیاتی به منظور رفع موانع تولید اتخاذ شد، همچنین مقرر شد به منظور اخذ مصوبات لازم در سطوح ملی، برخی موارد به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع شود و مکاتبات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا