امور زیربناییراه و ساختمان

پروژه مسکن مهر شاهرود تکمیل شد/ تحویل ۲بلوک به زودی

شاهرود- مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه پروژه سنگسر مسکن مهر بعد از ۱۲ سال در شاهرود تکمیل می‌شود، گفت: دلیل توقف طرح وجود مشکلات حقوقی بوده است.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه پروژه سنگسر از جمله طرح‌هایی بود که مردم به مدت دوازده سال منتظر تحویل آن بودند، ابراز داشت: سرانجام با پیگیری‌های صورت گرفته طی دو سال اخیر با دستور وزیر راه و شهرسازی و اخذ پیمانکار و ظرفیت صندوق ملی مسکن این پروژه مجدد آغاز به کار کرده است.

همچنین بخوانید

وی ضمن بیان اینکه دلیل اصلی توقف این پروژه وجود مشکلات حقوقی بوده است، افزود: اکنون مشکلات حقوقی رفع و پیمانکار جدید قول داده طی دو ماه آینده ۲ بلوک را به متقاضیان تحویل دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه مابقی بلوک‌ها طی قرار داد شش ماهه آینده ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود، ابراز داشت: با این اقدام ۱۱۲ واحد باقی مانده تکمیل خواهد شد.

عمیدی بابیان اینکه عملیات ساختمانی مسکن مهر سنگسر ۳۳۶ واحدی به اتمام خواهد رسید، ابراز داشت: با شرکت عمرانی جدید این قرارداد به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به مدت ۱۰ ماه بسته شده است.

وی افزود: کسانی که متقاضی این بلوک‌ها بودند باید بدهی خود را پرداخت کنند تا بتوانیم واحدها را در اسرع وقت تکمیل و تحویل دهیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا