انرژی

بهسازی شبکه فاضلاب ۸ نقطه بحرانی اهواز تا قبل از آغاز بارندگی‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از بهسازی و توسعه شبکه فاضلاب ۸ نقاط بحرانی اهواز تا قبل از آغاز بارندگی‌ها خبر داد.

محمدرضا کرمی‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هشت نقطه بحرانی فاضلاب در اهواز باقی مانده است که با بهسازی و توسعه این شبکه این نقاط تا پیش از شروع بارندگی‌ها آبگرفتگی در سطح شهر اهواز به حداقل خواهد رسید.

همچنین بخوانید

وی افزود: در بررسی‌های میدانی از نقاط بحرانی شهر اهواز، این نقاط در مناطق کوی رمضان، خیابان حضرت زینب (س)، کمپلو جنوبی، حصیرآباد، خیابان‌های دستغیب، یوسفی و آریاشهر در مقطع امام شرقی، خیابان کسایی، ۶۸ متری، خیابان‌های ۲ و ۵ منتهی به خیابان خرداد کیانپارس قرار دارند.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: با تلاش تیم‌های عملیاتی و طبق برنامه‌ریزی‌ها تا قبل از آغاز بارندگی‌ها کار اصلاح همه این نقاط را به اتمام می‌رسانیم تا شاهد مشکل دفع فاضلاب در سطح شهر اهواز نباشیم.

وی با اشاره به تلاش برای رفع تمام نقاط بحرانی فاضلاب در اهواز از سال گذشته تاکنون، افزود: امیدواریم با اقدامات در حال انجام شاهد آبگرفتگی خاصی در سطح شهر اهواز نباشیم.

کرمی نژاد در خصوص اقدامات انجام‌شده برای مقابله با بارندگی‌ها گفت: در حال آماده‌سازی ایستگاه‌های موجود و تجهیز ایستگاه‌ها به پمپ‌ها هستیم و تاکنون حدود ۴۵۰ پمپ آماده شده است. تابلوهای برق نیز سرویس شدند و کارهای بهره‌برداری و لایروبی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا