انرژی

پیشرفت ۶۱ درصدی طرح فاضلاب اهواز /ترمیم همه نوارهای حفاری تا پایان آبان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از ترمیم همه نوارهای حفاری شده کلانشهر اهواز تا پایان آبان ماه خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص ترمیم نوارهای حفاری شرکت آبفا در کلانشهر اهواز، اظهار کرد: از صبر و شکیبایی مردم اهواز که در اجرای شبکه فاضلاب و  حفاری خیابان‌ها نهایت همکاری را با مجموعه آبفا دارند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم با اجرای طرح‌های اساسی و حل مشکلات، این همکاری مردم را جبران کنیم.

همچنین بخوانید

وی در خصوص آخرین وضعیت ترمیم نوارهای حفاری در اهواز، افزود: از ۱۳۶ کیلومتر نوار حفاری ایجاد شده در اهواز، ۱۲۴ کیلومتر نوار حفاری به طور کامل ترمیم شده است و مشکلی برای تردد در آن مناطق وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه بحث آسفالت نوارهای حفاری شده به صورت جدی دنبال می‌شود، گفت: با توجه به حفاری‌های انجام‌شده حدود ۱۴ کیلومتر نوار حفاری در ۳۳ خیابان در سطح کلانشهر اهواز باقی مانده که نیازمند آسفالت است.

کرمی نژاد ادامه داد: از این ۱۴ کیلومتر، حدود ۱۱ کیلومتر مربوط به شهر اهواز و ۳ کیلومتر در شهرستان کارون قرار دارد که تلاش خواهیم کرد نسبت به آسفالت این معابر در زمان برنامه‌ریزی شده اقدام شود.

وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، پیمانکاران در تلاش هستند تا پایان آبان ماه سال جاری، ترمیم تمام نوارهای حفاری در سطح شهر اهواز را به اتمام برسانند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه فاضلاب اهواز ۶۱ درصد است، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۸۶ کارگاه فعال در بحث اجرای پروژه فاضلاب در سطح کلانشهر اهواز مشغول به کار هستند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا