صنعتصنعت، معدن، تجارت

دعوت از متقاضیان خرید سهام شرکت‌های “مجتمع صنعتی اسفراین” و “لوله گستر اسفراین” از طریق مذاکره عمومی

سازمان خصوصی‌سازی از متقاضیان خرید بالقوه خرید سهام دو شرکت فولادی تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) از طریق مذاکره عمومی دعوت کرد.

به گزارش بورس امروز؛ سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد به استناد مصوبه هیئت واگذاری، طی ماه‌های آینده نسبت به واگذاری سهام شرکت‌های “مجتمع صنعتی اسفراین” و “لوله گستر اسفراین” از طریق مذاکره عمومی اقدام نماید. لذا از متقاضیان بالقوه خرید سهام این دو شرکت دعوت بعمل می‌آید در فرآیند عرضه سهام این شرکت‌ها مشارکت نمایند.

بدیهی است این اطلاعیه صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی و فرصت بیشتر به متقاضیان بالقوه منتشر شده و اعلام آمادگی خرید در این مرحله هیچگونه حقی برای آنان ایجاد نخواهد نمود. بر این اساس پس از اتمام فرآیند قیمت‌گذاری و تصویب در هیئت واگذاری (حدود ۲ تا ۳ ماه آینده)؛ فرآیند رسمی واگذاری با انتشار آگهی عرضه در روزنامه‌های کثیرالانتشار و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان خصوصی‌سازی؛ آغاز خواهد شد.

متقاضیان برای اعلام آمادگی و کسب اطلاع بیشتر از جزئیات موضوع می‌توانند با سازمان خصوصی‌سازی (دفتر بازاریابی و واگذاری بنگاه‌ها) تماس حاصل نموده و یا نسبت به ثبت نام در سامانه مشتریان بالقوه قابل دسترس در www.ipo.ir اقدام نمایند.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا