صنعت، معدن، تجارت

امیرمحمد آل یمین به عنوان سرپرست جدید شرکت لوازم خانگی پارس منصوب

باحکمی از سوی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تامین، امیرمحمد آل یمین به عنوان سرپرست جدید شرکت لوازم خانگی پارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی صنایع عمومی تأمین؛ محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین در این مراسم ضمن اشاره به روند مثبت تغییرات صورت گرفته در شرکت لوازم خانگی، ابراز امیدواری کرد که این تحولات با حضور مدیرعامل جدید سرعت بیشتری به خود بگیرد. ایشان بر احیای برند پارس و تلاش در جهت حضور جدی تر در بازار محصولات لوازم خانگی و همچنین ارتقای کمی و کیفی محصولات پارس تاکید کرد.

همچنین بخوانید

متن این حکم به شرح ذیل است؛

احتراماً، نظر به تعهد، تخصص و سوابق مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست شرکت لوازم خانگی پارس» معرفی می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن پیگیری امور جاری مربوط به حوزه مسئولیت، موارد ذیل مورد اهتمام ویژه جنابعالی در آن شرکت باشد:

۱- برنامه ریزی و اقدام جهت ایجاد ارزش افزوده بالاتر، افزایش بهره وری و کاهش هزینه تمام شده، افزایش سود آوری و توسعه سبد محصولات.

۲- برنامه ریزی و پیگیری توسعه بازار در حوزه فروش مویرگی، سازمانی و زنجیره‌ای.

۳- پیگیری و پیاده سازی طرح‌های نوآورانه و دانش بنیان در راستای ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی و همچنین افزایش بهره وری.

۴- تعامل سازنده با سایر شرکت‌های لوازم خانگی زیر مجموعه هلدینگ صنایع عمومی تأمین در راستای هم افزایی درون گروهی.

۵- پیگیری جهت هم افزایی با شرکت‌های زیر مجموعه خانواده بزرگ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادها و سازمان‌های دولتی عمومی.

۶- برنامه ریزی و پیگیری جهت پیاده سازی الزامات تعالی سازمانی و توسعه و تعالی منابع انسانی.

ارائه گزارش‌های مستمر در خصوص موارد فوق مورد انتظار است.

امید است با استمداد از عنایات خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشید.

آل یمین پیشتر مدیرعامل شرکت صنایع چاپ و بسته بندی کارتن البرز، پخش سراسری پاک و ریاست هیئت مدیره شرکت توسعه بازار فاران را برعهده داشته است. در این مراسم از خدمات فریبرز ظروفی در دوران تصدی سرپرستی شرکت لوازم خانگی پارس تقدیر گردید.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا