صنعت، معدن، تجارت

هدیه گروه بهمن به شرکت ملی پست در روز جهانی پست چه بود؟

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در روز جهانی پست ۱۹ مهر (۱۰ اکتبر) از بزرگترین طرح نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل پست ایران رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت پست در حاشیه این رونمایی گفت: به دنبال همکاری گروه بهمن با شرکت ملی پست، یکی از بزرگترین رونمایی‌ها از ناوگان پستی صورت گرفت. در این رونمایی ون‌باری اینرودز، کامیون ۱۹ تن و کامیون ۸.۵ تن به ناوگان شرکت ملی پست اضافه شد.

وی در خصوص تعامل این خودروسازی با شرکت ملی پست گفت: هدیه گروه بهمن به شرکت ملی پست افزایش یک سال گارانتی به تعهدات خود است و اکنون کامیون‌های این شرکت شامل سه سال یا دویست و پنجاه هزار کیلومتر گارانتی می‌شود. امیدواریم دامنه این تعهدات گسترش پیدا کند تا بتوانیم از مابقی تولیدات گروه بهمن نیز استفاده کنیم.

محمود لیائی در پاسخ به این سوال که چه ویژگی اینرودز توجه کارشناسان شرکت ملی پست را به خود جلب کرده است، گفت: شرکت ملی پست تمامی ون‌های تولید شده در داخل کشور را بررسی کرده و در نهایت در جمع‌بندی‌ها ون اینرودز توانست بهترین ارزیابی‌ها را به خود اختصاص دهد. ون اینرودز یک خودروی باری سه درب بود که سرعت عملیات پستچیان و دسترسی آنها را به مرسولات راحت می‌کرد؛ همین ویژگی منجر به تسریع و کاهش هزینه‌های ارائه خدمت می‌شود.

وی در خصوص اضافه شدن ۸۳ دستگاه اینرودز، کامیون امپاور BD300 و فورس ۸.۵ تن به این شبکه گفت: با این اتفاق سرعت خدمات رسانی به شهرهای مرزی و محروم سرعت پیدا می‌کند و از این پس برخی مراکز که خط مستقیم پستی نداشتند، اکنون صاحب خط بدون توقف پستی شده‌اند.

محمود لیائی در همین رابطه گفت: گروه بهمن در یک همکاری، محصولات خود را متناسب با نیازهای شرکت ملی پست کاربری سازی کرده است.

معاون وزیر ارتباطات در همین رابطه گفت: شرکت ملی پست، به منظور نوسازی ناوگان پستی خود به ظرفیت موتورسیکلت‌های تولیدی گروه بهمن توجه دارد.

هدیه گروه بهمن به شرکت ملی پست در روز جهانی پست چه بود؟

ناوگان پست ۴۰ درصد فرسودگی دارد

محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست می‌گوید: با الحاق تولیدات گروه بهمن به ناوگان شرکت ملی پست ایران حدود ۱۵ خط مبادلاتی به شبکه اضافه می‌شود و خدمت‌رسانی شرکت ملی پست در نواحی محروم و مرزی ایران با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

معاون شرکت ملی پست در پاسخ به این سوال که آیا تعامل شرکت ملی پست با گروه بهمن ادامه دار خواهد بود، گفت: ناوگان شرکت ملی پست حدود ۴۰ درصد فرسودگی دارد و طبق قانون این خودروها باید از مسیر عملیات خارج شود و از طرفی شبکه حمل‌و نقل زمینی به جهت افزایش ترافیک محصولات نیازمند توسعه است. احمدی در همین رابطه گفت: شرکت ملی پست آمادگی دارد از ظرفیت تولیدات داخلی برای نوسازی ناوگان استفاده کند.

هدیه گروه بهمن به شرکت ملی پست در روز جهانی پست چه بود؟

گفتنی است روز گذشته طی مراسمی ۸۳ دستگاه خودرو از محصولات بهمن دیزل وارد ناوگان پست شد. این خودروها شامل ون باری اینرودز، کامیون فورس ۸ تن و کامیون امپاور BD300 بود. ناوگان پست دارای خودروهای فرسوده باری است که خودروهای بهمن دیزل می‌تواند کمک شایانی به نوسازی این ناوگان کند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا