ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

۳۶ شرکت‌ دانش‌بنیان ایرانی راهی بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات جهان می‌شوند

دو پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری با حضور ۳۶ شرکت برپا ‌می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جیتکس گلوبال (GITEX Global) به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات جهان، محلی برای نمایش جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه‌های هوش مصنوعی، شهر هوشمند، فناوری‌های ابری و کلان‌داده، امنیت سایبری، بلاکچین، متاورس، فین‌تک، فناوری‌های تلکام و سایر حوزه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید

این نمایشگاه که از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۲ در دبی برگزار می‌شود، میزبان بیش از ۶ هزار شرکت از ۱۷۰ کشور دنیا است.

جیتکس، اکوسیستمی شامل ۱۰ رویداد متمرکز است که به صورت همزمان طی این ۵ روز برگزار خواهند شد که شامل نمایشگاه جیتکس گلوبال و نمایشگاه‌های جانبی شامل AI Everything، GITEX Impact، Future Urbanism، GLOBAL DevSlam، Superbridge Summit Dubai، در مرکز تجارت جهانی دبی است. همچنین نمایشگاه Expand North Star و نمایشگاه‌های Fintech Surge، Future Blockchain Summit  و Marketing Mania در دبی هاربر برگزار می‌شوند.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه آینده شهرسازی (Future Urbanism) با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود و میزبان ۱۶ شرکت دانش‌بنیان خواهد بود که توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه فناوری اطلاعات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

نمایشگاه و رویداد نورث استار که پیش از این با نام «جیتکس فیوچرز استارز» شناخته می‌شد، محلی برای گردهمایی بنیان‌گذاران، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و رهبران فناوری جهان و نمایش توانمندی‌های استارت‌آپ‌ها از سراسر جهان است. نورث استار، فرصت مناسبی برای جذب سرمایه توسط استارتاپ‌ها است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دومین پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، در نمایشگاه نورث استار اکسپند (Expand North Star) برپا می‌شود. در این نمایشگاه و رویداد استارت‌آپی ۲۰ شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری در یک پاویون اختصاصی، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه فناوری اطلاعات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا