انرژی

کاهش ۴۰ درصدی حوادث منجر به فوت در صنعت نفت

مدیر اچ اس ای و پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در ۱۷ سال گذشته تاکنون از زمان استقرار اچ اس ای در حوادث منجر به فوت ۴۰ درصد و در حوادث منجر به ناتوانی ۶۰ درصد کاهش را شاهدیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ابراهیم محمدی پور امروز در مراسم نکوداشت پدافند غیرعامل و نوزدهمین جام برتر اچ اس ای با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش اچ اس ای و پدافند غیرعامل به معنای سرمایه گذاری است، گفت: باید نگاه نوین جهانی را داشته باشیم، نگاه جدید که وجود دارد نگاه به کل زنجیره ارزش هر مجموعه در تمام بخش ها مانند آمایش، ساخت، بهره برداری و اتمام کار است.

همچنین بخوانید

وی افزود: باید الزام رعایت پدافند غیرعامل و اچ اس ای را در تمام بخش ها مورد توجه قرار دهیم.

مدیر اچ اس ای و پدافند غیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه  در تداوم و استمرار خدمات از نگاه قبلی عبور کردیم و به سمت تداوم خدمات ضروری و حفاظت از زیرساخت‌های حساس و ایمنی فرآیند حرکت کرده‌ایم، گفت: این نگاه بسیار ریشه‌ای است و از نگاه سطحی فاصله میگیریم.

محمدی پور با بیان اینکه نگاه ریشه ای، ریسک محور برمبنای تحلیل ریسک است تا عوامل را ریشه‌ای ببینیم، اظهار کرد: باید بازنگری و به روزرسانی شناخت از کل مجموعه پالایش و پخش داشته باشیم.
ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا