انرژی

لزوم تجهیز فرودگاه‌های کشور به امکانات پیشرفته کنترلی

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور بر لزوم تجهیز تمام فرودگاه‌ها خصوصا فرودگاه‌های بین‌المللی به تجهیزات و امکانات پیشرفته کنترلی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سردار سرتیپ حسن مهری چهارشنبه ۲۸ دیماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس فرودگاه‌های استان فارس، تاکید کرد: پلیس با همین امکانات و نیروی انسانی موجود، امنیت فرودگاه‌های کشور را با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه به خوبی تامین و حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت زیر بنای توسعه است، گفت: فرودگاه‌ها در اکثر کشورهای دنیا به پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات کنترلی مجهز است و حضور فیزیکی پلیس چندان محسوس و مورد نیاز نیست.

همچنین بخوانید

مهری با اشاره به اینکه در کشور ما بدون وجود اینگونه تجهیزات، امنیت مطلوب در فرودگاه‌ها برقرار شده است،‌ افزود: امکانات کنترلی فرودگاهی باید همواره به‌روز شده و با تکنولوژی همراه باشد.

وی، افزایش پروازها و گرایش مردم به استفاده از امکانات صنعت حمل و نقل هوایی را باعث گستردگی کار پلیس، عنوان و اضافه کرد: امروز رفتار پلیس در فرودگاه‌ها با مسافران خوب، مهربانانه و همراه با عطوفت است.

رئیس پلیس فرودگاه های کشور ، وضعیت امنیت در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز را مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: پلیس فرودگاه شیراز توانسته با تعامل و همگرایی با سایر دستگاه‌های حاضر در این مرکز، ضریب امنیتی را افزایش داده و زمینه رضایت مردم را فراهم کند.

وی با بیان اینکه فرودگاه شیراز در موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بین سه فرودگاه برتر کشور قرار دارد، تصریح کرد: در تمام فرودگاه‌های کشور پلیس به صورت مقتدرانه حضور دارد و هیچگونه رخداد امنیتی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: با همه توطئه های دشمنان ایران اسلامی، خوشبختانه وضعیت امنیت در فرودگاه‌های کشور به ویژه فرودگاه شیراز مشهود است و این موضوع نقطه اوج اقتدار و عزت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی گفت: به‌واسطه تعامل بسیار خوب بین پلیس فرودگاه، کارکنان سپاه پاسداران و سایر نهادهای مربوطه، تاکنون هیچگونه مورد منفی در فرودگاه شیراز رخ نداده است.

گودرزی، ساختمان جدید پلیس فرودگاه را باعث افتخار و در شأن مأموران نیروی انتظامی دانست و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ شعبانی رئیس پلیس فرودگاه‌های استان فارس قدردانی کرد.

براساس این گزارش، طی حکمی سرهنگ ” اکبر خسروی” به عنوان رئیس پلیس فرودگاه‌های استان فارس منصوب و از تلاش‌های سرهنگ “داوود شعبانی” قدردانی شد.

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا