انرژی

علت پس‌زدگی فاضلاب در برخی نقاط اهواز پیش از بارندگی‌ها چیست؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان علت پس‌زدگی فاضلاب در برخی نقاط اهواز پیش از آغاز بارندگی‌ها را توضیح داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در خصوص علت پس‌زدگی فاضلاب در برخی نقاط اهواز پیش از آغاز بارندگی‌ها اظهار کرد: اینکه در برخی از مناطق شاهد پس‌زدگی هستیم به دلیل این است که این خطوط قدیمی و فرسوده هستند و باید تعویض شوند.

همچنین بخوانید

وی افزود: با توجه به اینکه این خطوط فرسوده هستند، شاهد پس‌زدگی فاضلاب در این نقاط مثل اتوبان گلستان در مقابل سازمان صدا و سیما و برخی از خیابان‌های کیانپارس هستیم که نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مشکل برخی از این پس‌زدگی‌ها با عملیات لایروبی فاضلابی که اکنون در دست انجام است حل می‌شود اما مشکل باقی نقاط با لایروبی حل نمی‌شود و باید نسبت به تعویض آن خطوط اقدام شود.

کرمی نژاد عنوان کرد: البته باید به این نکته توجه کرد که نمی‌توانیم کل مشکل اهواز را یک شبه حل کنیم اما تلاش می‌کنیم مشکل مناطقی که اکنون و پیش از شروع بارش‌ها پس زدگی فاضلاب داشته‌اند را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون پروژه فاضلاب اهواز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و حدود ۴۰ درصد از آن باقی مانده است، افزود: یکسری از نقاط در فاضلاب اهواز وجود دارند که کاملا گرفته و کور هستند و تلاش می‌کنیم با لایروبی این نقاط را باز کنیم و نخواهیم گذاشت مشکل به همین شکل بماند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا