انرژی

نصب ۲۶۵۰ دستگاه چراغ روشنایی در معابر اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از تعویض و نصب ۲۶۵۰ چراغ ال ای دی در راستای تامین روشنایی مطلوب در سطح معابر اصلی اهواز خبر داد.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر شد در چند فاز در راستای تامین روشنایی مطلوب در سطح معابر اصلی اهواز چراغ‌های ال ای دی به جای چراغ سدیمی نصب شوند.

همچنین بخوانید

وی افزود: در این زمینه در مرحله اول ۲۵۰۰ دستگاه چراغ ال ای دی در سطح معابر اصلی شهر اهواز نصب شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: روز گذشته نیز در راستای تامین روشنایی پایدار و هوشمند در اهواز تعداد ۱۵۱ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۵۰ وات با کیفیت نور بالا به جای چراغ‌های قدیمی سدیمی در خیابان شریعتی اهواز نصب و راه‌اندازی شد.

شیاری ادامه داد: اجرای این طرح در خیابان شریعتی حدفاصل پل سیاه تا خیابان زند بوده است. هزینه اجرای آن بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و از محل منابع داخلی تامین شده است.

وی افزود: با اجرا و تعویض چراغ‌های قدیمی و نصب روشنایی جدید علاوه بر نصب چراغ‌های نسل جدید ال ای دی، مقوله هوشمندسازی روشنایی معابر نیز در دستور کار گروه‌های عملیاتی قرار گرفته و سیستم کنترل کننده روشنایی جدید با بهره‌گیری تکنولوژی هوشمند نیز اجرا می‌شود.

شیاری در خصوص هدف اجرای این طرح عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان اولویت شرکت توزیع نیروی برق است که با برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم بتوانیم آن را به بهترین شکل محقق کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا