ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

انتشار فراخوانی برای حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی حوزه ICT

مدیر دفتر انتقال دانش فنی و ارتباط با صنعت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات دومین فراخوان حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهندس زهرا گل میرزایی، درباره دومین مرحله از طرح حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، اظهار کرد: در دومین مرحله از این طرح، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف حمایت از توسعه پژوهش‌های کاربردی، رصد فناوری‌های نوین و حل چالش‌ها و نیازهای کشور، بومی‌سازی محصولات و خدمات در راستای نیازمندی‌های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و تشویق و بهره‌مندی از ظرفیت اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و پژوهشگاه‌ها، نسبت به حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی (مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا) اقدام کرده است.

همچنین بخوانید

وی هدف از انتشار دومین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌ها را تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و حمایت از فناوری‌های نوین حوزه ICT، حمایت از توسعه پژوهش‌های کاربردی، رصد فناوری‌های نوین و حل چالش‌ها و نیازهای کشور، بومی‌سازی محصولات و خدمات در راستای نیازمندی‌های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برشمرد.

گل میرزایی به بیان جزئیات این حمایت پرداخت و اظهار کرد: این حمایت در راستای محورهای اولویت ‌دار اعلامی از سوی پژوهشگاه و با مبالغ حمایتی برای دانشجویان ارشد ۲۴۰ میلیون ریال و برای دانشجویان دکتری ۷۲۰ میلیون ریال است. همچنین شرکت در این فراخوان امکان تعریف پروژه‌های مساله ‌محور و کاربردی را برای دانشجویان فراهم می‌کند.

دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح می‌توانند از مزایای بهره‌مندی از مشاور متخصصین پژوهشگاه ارتباطات و تعاملات سازنده تیم راهبری پژوهشگاه حین اجرای طرح، بهره‌مند شوند. ضمن اینکه امکان بکارگیری دانشجویان توانمند در پروژه‌های آتی پژوهشگاه به‌صورت همکاری پاره‌وقت یا تمام‌وقت وجود دارد.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه تا پایان آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

دکمه بازگشت به بالا