بانکبانک و بیمه

انتظارات مردم از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به واسطه عملکرد مطلوب آن بیشتر شده است

رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تقدیر از عملکرد مدیران استانی و ستادی که نتیجه آن در شاخص‌های عملکردی مشخص است، گفت: مدیران کار خود را سخت‌تر کرده‌اند، زیرا به واسطه این عملکرد، انتظارات از آن‌ها بالا رفته است و اکنون مردم انتظارات بیشتری از بانک دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با هدف بررسی عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا این برهه از سال جاری و هم‌افزایی بیشتر بین ستاد مرکزی و مدیریت شعب بانک در استان‌ها برای دستیابی به اهداف برنامه‌ریزی شده، مجمع صف و ستاد سه ماهه تابستان ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این جلسه «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تقدیر از عملکرد مدیران استانی و ستادی که نتیجه آن در شاخص‌های عملکردی مشخص است، گفت: مدیران کار خود را سخت‌تر کرده‌اند، زیرا به واسطه این عملکرد، انتظارات از آن‌ها بالا رفته است و اکنون مردم انتظارات بیشتری از بانک دارند.
وی اظهار داشت: برنامه عملیاتی بانک باعث شده شعب و مدیریت شعب استان‌ها بتوانند وضعیت و جایگاه خود و دیگر شعب و استان‌ها را ملاحظه کرده و برای رسیدن به اهدافی که برایشان تعیین شده برنامه‌ریزی کنند. مشخصات این برنامه در سطح شبکه بانکی بی‌نظیر است.
امامی افزود: مدیران استانی باید تلاش کنند، سهم بانک از کل منابع شبکه بانکی افزایش یابد. اکنون بهترین وضعیت را در این شاخص مدیریت شعب بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.
وی تأکید کرد: اصل حاکمیت شرکتی باید رعایت شود. حاکمیت شرکتی باعث صیانت از منافع بانک و حفاظت از کارکنان می‌شود. نیاز است آنچه در اسناد داخلی و بین‌المللی مانند کمیته بال مطرح شده، بیش از پیش در بانک جاری شود.
امامی در همین رابطه افزود: اصلاح اساسنامه بانک بر اساس اصول حاکمیت شرکتی صورت گرفته است. ایجاد هیأت عامل، واحد حسابرسی داخلی و واحد ریسک نیز بر همین اساس بوده است. حتماً نیاز است اصول حاکمیت شرکتی در بانک توسعه یابد.
رئیس هیأت مدیره بانک تصریح کرد: رؤسای شعب باید در بین مشتریان حضور داشته باشند و خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها را بررسی کنند. هدایت صحیح مشتریان اهمیت بالایی دارد.
وی اظهار داشت: همچنین لازم است خدمات الکترونیکی بانک به مشتریان اطلاع‌رسانی شود تا به این صورت از حجم کاری شعب کاسته شود. این یکی از اولویت‌های اصلی بانک است تا ضمن کاهش هزینه‌ها، با افزایش دقت و سرعت، خدمات را به مشتریان ارائه دهد.
امامی خاطرنشان ساخت: مدیران شعب استان‌ها پس از این جلسه لازم است مجمع صف و ستاد استان خود را برای بررسی دقیق‌تر عملکرد شعب و دوایر ستادی بررسی کنند و هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند. هدف همه باید این باشد که سهم خود از نقدینگی استان را افزایش دهند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا