بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

توسن‌تکنو برنده مناقصه خرید ۷۰ هزار کارت‌خوان سیار شرکت به‌پرداخت ملت

توسن‌تکنو برنده مناقصه خرید ۷۰ هزار کارت‌خوان شرکت به‌پرداخت ملت شد. مناقصه خرید شرکت به‌پرداخت ملت ۱۰۰ هزار دستگاه شامل ۷۰ هزار کارت‌خوان سیار و ۳۰ هزار کارت‌خوان ثابت بوده که توسن‌تکنو توانست برنده مناقصه خرید کارت‌خوان‌های سیار آن شرکت شود.

شرکت «توسعه فن‌افزار توسن» با نماد تجاری «توسن‌تکنو» که به تازگی در فرابورس ایران درج نماد و سهامی عام شده است، توانسته خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کارت‌خوان‌ در کشور و همچنین پرچم‌دار تولید و توسعه کارت‌خوان‌های اندرویدی در کشور معرفی کند.

 

مناقصه خرید ۷۰ هزار کارت‌خوان شرکت به‌پرداخت ملت، ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد و پس از دریافت پیشنهادات تامین‌کنندگان مختلف توسط شرکت به‌پرداخت ملت، شرکت توسن‌تکنو به‌عنوان برنده این مناقصه معرفی شد. بر اساس این قرارداد، پایانه پرداخت الکترونیک هوشمند TECHNO D230 برای ورود به بازار پذیرندگان شرکت به‌پرداخت ملت تولید و عرضه خواهد شد.

 

پایانه پرداخت الکترونیک سیار TECHNO D230 می‌تواند ضمن اتصال به پلتفرم TECHSTORE، سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای خود را با سرعت و سهولت به‌روزرسانی کرده و در نتیجه کاربر نهایی کارت‌خوان همواره از به‌روزترین نرم‌افزارها و سیستم‌عامل‌ها بهره‌مند شود. با استفاده از امکان ردیابی این پایانه از طریق GPS تعبیه‌شده در آن، شرکت‌های فراهم‌کننده خدمات پرداخت، دارندگان این پایانه و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند موقعیت این کارت‌خوان سیار و افراد حامل آن را در هر لحظه ردیابی کنند و بر اساس نیازهای کسب‌وکاری خود، از این قابلیت جذاب بهره‌مند شوند.

 

این کارت‌خوان سیار می‌تواند با بهره‌گیری از باتری قدرتمند ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعت، تنها با یک بار شارژ به‌مدت ۲۴ ساعت فعال بوده و از شارژ مجدد روزانه بی‌نیاز شود. این پایانه قادر است تنها با یک بار شارژ، بیش از ۱۵۰۰ تراکنش پرداخت الکترونیک را انجام دهد.

 

درباره شرکت توسن‌تکنو

شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار»، در حوزه‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا