بانکبانک و بیمه

امضای شش تفاهم‌نامه همکاری توسط بانک سینا در جریان برگزاری نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳

بانک سینا با حضور و مشارکت فعال در نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳، با هدف تأمین مالی و سرمایه‌گذاری پروژه‌های اقتصادی، شش تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سینا، این بانک با رویکرد توسعه سرمایه‌گذاری، استفاده از ظرفیت‌های مشترک بازار پول و سرمایه و… در دهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در کیش، تفاهم‌نامه‌های همکاری را با فعّالان بنگاه‌های اقتصادی، مؤسسات و گروه‌های مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری امضا کرد.
بر اساس این گزارش، بانک سینا در جریان برگزاری نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳، با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود از طریق ارائه خدمات مالی و اعتباری نظیر صدور انواع ضمانت‌نامه‌ها، اعطای تسهیلات و سرمایه‌گذاری در طرح‌های مرتبط با حوزه‌های عملکردی شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، با «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت نفت» تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
از دیگر ظرفیت‌های ناشی از انعقاد این تفاهم‌نامه می‌توان به ارائه خدمات مالی و بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان، پذیرش ضمانت‌نامه‌های تسهیلات اعطایی و … اشاره کرد.
در ادامه همراه اول و بانک سینا در راستای هم‌افزایی و استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مخاطبان هر دو مجموعه، با یکدیگر تفاهم کردند.
بر مبنای این تفاهم مشترک، تعاملات دو مجموعه در حوزه خدمات مالی و بانکی با رویکرد دیجیتال توسعه می‌یابد تا با استفاده از ظرفیت‌های طرفین، بر وسعت دایره خدمات بانکداری دیجیتال افزوده شود.
همچنین، با هدف خلق ارزش افزوده بیشتر به‌وسیله بهره‌مندی از امکان ارائه خدمات کارگزاری و تسویه روزانه وجوه بستانکاری مشتریان کارگزاری و فعاّلان این عرصه، تفاهم‌نامه‌ همکاری بانک سینا با دو شرکت‌ کارگزاری و سبدگردان نیز امضا شد.
علاوه بر این، بانک سینا در راستای ارائه خدمات ویژه مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری، با «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی توسعه صادرات و فناوری شریف» نیز تفاهم‌نامه‌ همکاری به امضا رساند تا از طریق ارائه خدمات متنوع در کنار اعطای تسهیلات مرتبط با فعالیت‌های این صندوق، به توسعه خدمات مالی و بانکی این صندوق کمک کند.
همچنین بانک سینا تفاهم‌نامه جامعی را نیز با منطقه آزاد کیش به امضا رسانده است.
در امضای این تفاهم‌نامه‌ها که برخی با حضور غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل و برخی توسط چنگیز مروج، قائم‌مقام مدیرعامل بانک سینا امضا شدند، ابراز امیدواری شد تفاهم‌نامه‌های امضاشده، زمینه‌ توسعه فعالیت‌های بانک در حوزه سرمایه‌گذاری و تأمین مالی شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مذکور را فرهم سازد.
بانک سینا در جریان امضای این تفاهم‌نامه‌ها اعلام آمادگی کرد شریک تجاری مطمئنی برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای صنایع مختلف کشور باشد.
گفتنی است دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری «کیش‌اینوکس ۲۰۲۳» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین رویدادهای اقتصادی کشور از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ آبان‌ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد و بانک سینا ضمن ارائه آخرین دستاوردها و ابزارهای نوین تأمین مالی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و برگزاری نشست‌های تخصصی، در این نمایشگاه حضور و مشارکت فعّال داشت.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا