امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

تولید گندم با کیفیت در دستور کار است

اهوار-معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تولید گندم با کیفیت در کشور و دستیابی به خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک تلاش می‌کنیم.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا مهاجر عصر امروز شنبه ضمن سفر به خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خوزستان رتبه نخست تولید گندم کشور را به خود اختصاص داد و استان طلایی کشور نام گرفت.

مهاجر افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان خوزستان در تولید انواع محصولات کشاورزی به خصوص گندم، این استان می‌تواند نقش بسزایی را در دستیابی به خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک ایفا کند.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دستیابی به خودکفایی در تولید محصولات استراتژیک در کشور اشاره و بیان کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت به فضل الهی و همت کشاورزان و همه دست‌اندرکاران این عرصه باید بتوانیم با افزایش تولید گندم به خودکفایی مطلق این محصول استراتژیک در کشور دست یابیم.

مهاجر با بیان اینکه تولید نان با کیفیت یکی از موضوعات مهم در تولید گندم است، گفت: ما باید در کنار توجه به کمیت تولید بتوانیم نان با کیفیتی تولید کرده تا ضمن ایجاد سلامت در جامعه نیز به کاهش ضایعات نان کمک کنیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا