امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

اجرای طرح «ایجاد قطب دامپروری» در مهدیشهر تسریع شود

سمنان- استاندار سمنان خواستار تسریع در اجرای طرح «ایجاد قطب دامپروری» در مهدیشهر شد و گفت: تمام ظرفیت‌های موجود برای این منظور به میدان بیاید.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در در جلسه هماهنگی و پیگیری ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان، ایجاد قطب دامپروری مهدیشهر است و برای عشایر منطقه بسیار تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه اجرای قطب دامپروری قطعاً و یقیناً به نفع مردم و بویژه عشایر و دامداران خواهد بود، افزود: در اجرای طرح «ایجاد قطب دامپروری» در مهدیشهر تسریع صورت گیرد چرا که این طرح اهمیت به سزایی دارد.

استاندار سمنان با بیان اینکه امکانات استان برای اجرای هر چه بهتر این طرح که در زمره مصوبات سفر رئیس جمهور است، بسیج می‌شود، گفت: از امکانات و تجهیزات موجود برای تسریع در روند اجرای پروژه ایجاد قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

هاشمی همچنین با بیان اینکه مسئولان امر مرتبط با اجرای پروژه قطب دامپروری تا کنون اقدامات خوبی را به انجام رسانده‌اند، ادامه روند اجرای این پروژه باید با جدیت دنبال شود، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی، فرمانداری مهدیشهر و… در این خصوص پیگیری و اقدامات خوبی را صورت داده‌اند که باید تقویت شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، طرح «ایجاد قطب دامپروری» بر روی به نژاد دام سنگسری از نوع گوسفند تمرکز دارد و قرار است در مهدیشهر به اجرای کامل در بیاید.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا