بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

محصول جدید مبناکارت آریا معرفی شد / چابک‌چک؛ راهکاری برای حذف فرآیندهای دستی در ثبت و استعلام چک

امروز، ٢٩ آبان‌ماه در اولین روز دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، شرکت بازرگانی مبناکارت آریا در نشستی از محصول جدید خود با عنوان «راهکار هوشمند چابک چک» رونمایی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از «راه پرداخت»، امروز ٢٩ آبان‌ماه ١۴٠٢ اولین روز از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

سالن شیخ بهایی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما میزبان شرکت بازرگانی مبناکارت آریا برای ارائه و معرفی محصول جدید خود با عنوان چابک‌چک بود.

محمدرضا مباشرفر، مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت بازرگانی مبناکارت آریا این محصول را راهکاری برای رفع مشکلات مربوط به فرایندهای دستی در ثبت و استعلام چک‌ها عنوان کرد.

مباشرفر تعداد زیاد چک‌هایی را که از سمت کسب‌وکارهای چک‌محور سمت بانک‌ها می‌رود، مسئله اصلی ارائه محصول جدید مبناکارت آریا عنوان کرد و گفت: «مشکلات مربوط به ثبت اطلاعات چک و استعلام آن دیگر از مشکلاتی است که تعدد چک‌ها ایجاد می‌کند.»

او ادامه داد: «٣٠ تا ۴٠ درصد از چک‌ها به دلیل مشکلات مربوط به ناخوانایی کیوآرکدهای چک‌ها، شماره صیادی و کد شعبه، سری و سریال چک و امضای نامتعارف مخدوش و دارای مشکلاتی هستند.»

مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت بازرگانی مبناکارت آریا در ادامه به توضیح راهکار حل این مشکلات پرداخت و گفت: «با استفاده از محصول چابک‌چک مبناکارت آریا که راهکار جامعی برای مشکلات چک است نیازی به انجام هیچ فرآیند دستی برای ثبت و استعلام چک‌ها نیست.»

طبق توضیحات مباشرفر سخت‌افزار Glory FB30، نرم‌افزار ثبت اطلاعات در نرم‌افزار شعبه و نویسه‌خوان که مخصوص استخراج اطلاعات از برگه چک بانکی است بخشی از اجزای محصول جدید مبناکارت آریا هستند.

به گفته او، نوآوری، افزایش سرعت و دقت با حفظ فرآیند‌های دستی و افزایش سطح اطمینان به نویسه‌خوان با استفاده از هوش مصنوعی و جذب منابع مالی از اهم افق‌‌های کسب‌وکار مبناکارت آریا برای ارائه محصول چابک‌چک به بازار است.

منبع
راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا