بانکبانک و بیمه

سی‌‌وهفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران برگزار شد

سی‌‌وهفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران برگزار و برندگان خوش‌شانس این دوره انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این قرعه‌کشی با حضور دکتر نجات امینی ‌رئیس هیئت مدیره این بانک و اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی متشکل از نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی برگزار و بر اساس آن بیش از ۲۵۸ هزار حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز به عنوان برندگان این دوره انتخاب شدند.  

 

‌رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه بخش عمده مشتریان این بانک از دهک‌های پایین جامعه هستند، خاطرنشان ساخت: در سال‌های اخیر سعی شده است در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، فراتر از منابع حاصل شده از حساب‌های قرض‌الحسنه، تسهیلات پرداخت شود. 

به گفته وی، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از سوی بانک رفاه کارگران در سال جاری از رشد قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده و این در حالی است که منابع حاصل از حساب‌های قرض‌الحسنه به میزان مشابه رشد نداشته است. 

 

دکتر امینی تصریح کرد: در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه کارگران مصوب شد که این بانک علاوه بر مانده منابع قرض‌الحسنه از منابع سهام‌دار نیز در راستای حمایت از جامعه هدف که عموما اقشار کمتر برخوردار هستند، بهره ببرد و اقدامات خود را در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی بیش از پیش گسترش دهد. 

وی تاکید کرد: بخش عمده جامعه هدف این بانک را کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که عموما حداقل دستمزد را دریافت می‌کنند و از نظر درآمدی جزو طبقات ضعیف جامعه محسوب می‌شوند و به همین دلیل بانک رفاه کارگران سعی کرده است تا به روش‌های مختلف از آنان حمایت کند.

 

دکتر امینی افزود: بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر توجه بیشتری به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران داشته است. پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه یکی از ابزارهای حمایتی بانک رفاه کارگران از این افراد به شمار می‌رود و این بانک سعی کرده است با استفاده از ابزارها و روش‌های دیگری مانند خرید اقساطی کالا و خدمات، از آنان حمایت کند.  

خانم رفیعی رئیس اداره سازمان و مدیریت فرایندها بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی در این مراسم گزارشی از فرایند اجرایی سی‌‌وهفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک ارائه کرد.

 

لازم به ذکر است، جوایز سی‌‌وهفتمین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک رفاه کارگران شامل، ۹۶۲ فقره جایزه ویژه نقدی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، ۹۶۲ فقره کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، ۹۶۲ فقره کمک‌هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، ۹۶۲ فقره کمک‌هزینه تحصیلی هر یک به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال و ۲۵۴.۹۴۵ جایزه نقدی ۲ میلیون ریالی می‌شود.

گفتنی است، اسامـی بـرندگان این قـرعـه‌کشی بـه زودی از طـریق سایت بـانک رفـاه کـارگـران بـه نشانی www. refah-bank.ir منتشر و جوایز مربوطه به حساب ایشان واریز خواهد شد.  

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا