ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

رشد ۴۱ درصدی ترافیک مرسولات پستی خوزستان در آبان ماه

مدیرکل پست خوزستان از رشد ۴۱ درصدی ترافیک مرسولات پستی خوزستان در آبان ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

مهران حموله در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در ۸ ماهه امسال کل ترافیک پستی استان خوزستان بیش از ۹ میلیون و ۴۳۳ هزار مرسوله پستی بوده که در استان توزیع و یا به دیگر استان‌های کشور ارسال شده است.

وی با اشاره به عملکرد پست خوزستان در این بازه زمانی، افزود: در سطح خوزستان در ۸ ماهه سال جاری، با تلاش‌های انجام‌شده بیش از ۵ میلیون و ۳۸۵ هزار مرسوله قبول و در نقاط مختلف استان توزیع شده است.

مدیرکل پست خوزستان گفت: همچنین در این بازه زمانی بیش از ۴ میلیون و ۴۸ هزار مرسوله پستی توسط باجه‌های پست استان قبول و برای توزیع در دیگر مناطق کشور ارسال شده است.

حموله عنوان کرد: ترافیک پستی خوزستان در یک ماهه آبان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در بحث دریافت مرسولات و ارسال آن به نقاط مختلف ۴۱ درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در ترافیک مرسولات پستی در بازه زمانی ۸ ماهه سال جاری توانستیم ۱۰۲ درصد از برنامه پیش‌بینی شده را محقق کنیم و این مساله بیانگر عملکرد مطلوب پست استان در حوزه ترافیک مرسولات پستی است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا