بانکبانک و بیمه

استاندار گیلان: حمایت از بانک‌های قرض‌الحسنه موجب بهبود وضعیت اقتصادی جامعه می‌شود

«اسدالله عباسی» استاندار گیلان گفت: یکی از راه‌های بهبود وضعیت اقتصادی جامعه، توجه و حمایت از بانک‌های قرض‌الحسنه است.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: یکی از راه‌های بهبود وضعیت اقتصادی جامعه، توجه و حمایت از بانک‌های قرض‌الحسنه است.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان گیلان با اشاره به شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، افزود: نظام بانکی باید در راستای این سیاست عمل کند و همه بانک‌ها برای بهبود معیشت مردم، پای کار باشند.
در ادامه این دیدار «محمدرضا نجفی‌شعاع» مدیر شعب بانک در استان گیلان ضمن تشریح طرح‌های بانک و عملکرد بانک در استان، افزود: در تسهیلات جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه، به معرفی‌ شدگان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) ۶۲۵ میلیارد ریال، اداره بهزیستی ۱۴۵ میلیارد ریال و بنیاد برکت ۲۸۵ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته است.
وی گفت: در سال جاری از کل بودجه تخصیصی،۶۹۹ فقره وام با رقم بیش از ۸۰۰هزار میلیون ریال به معرفی‌شدگان اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی و بنیاد برکت پرداخت شده است.
شایان ذکر است در سال جاری وام ازدواج و فرزندآوری به صورت ۱۰۰درصد پرداخت شده و برای پرداخت وام مشاغل خانگی، بیش از ۷۹هزار میلیون ریال، اعتبار تخصیص داده شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا