بانکبانک و بیمه

کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نمونه حمایت از تولید ملی است

«عیسی امامی» گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اعطای وام کالاکارت به مشتریان، حمایت شایانی از تولیدکنندگان داخلی می‌کند.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نشست با «علی طالع زاری» رئیس هیأت مدیره کانون وکلا دادگستری استان گلستان با اشاره به افتتاح حساب آنلاین و دریافت وام به صورت غیرحضوری، بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های گذشته توسعه بانکداری الکترونیک را به طور جدی در دستورکار قرار داده است..
وی افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ۲سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده و با توجه استقبال کم‌نظیر مردم از طرح‌ها و محصولات بانک، در راستای توسعه زیرساخت‌ها و نرم‌افزارها برای میزبانی از چندین میلیون مشتری، سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.
«امامی» با تأکید بر حمایت از رشد تولید ملی، تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اعطای وام کالاکارت به مشتریان، حمایت شایانی از تولیدکنندگان داخلی می‌کند.
در ادامه نشست «علی طالع‌زاری» رئیس کانون وکلا دادگستری گلستان، سامان دادن به چالش‌های اقتصادی را به عنوان پیش‌ درآمد حل بسیاری از معضلات حقوقی دانست و افزود: تغییرات بنیادین در عملکرد بانک‌ها برای اصلاحات اقتصادی ضروری است زیرا اصلاح رویه‌های نادرست برخی بانک‌ها، منجر به کاهش حجم پرونده‌های حقوقی می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد: با توسعه همکاری‌های ۲جانبه بین کانون وکلا دادگستری گلستان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، جامعه وکلا از خدمات ارزشمند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره‌مند می‌شوند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا