اقتصاد کلان

برگزاری همایش ۲ روزه بیمه، نشان‌دهنده تکامل و پویایی این صنعت است

رئیس پژوهشکده بیمه گفت: اینکه همایش بیمه در دو روز برگزار می‌شود و این استقبال و شور و نشاطی که برای آن وجود دارد، نشان‌دهنده تکامل و پویایی صنعت بیمه است.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدمهدی عسگری در سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه اظهار کرد: اینکه همایش در دو روز برگزار می‌شود و این استقبال و شور و نشاطی که برای آن وجود دارد، نشان‌دهنده تکامل و پویایی صنعت بیمه است.

همچنین بخوانید

رئیس سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه افزود: ۵۳۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که در تاریخ ۳۰ سال همایش بی‌نظیر بوده است. از این تعداد ۱۰ درصد مربوط به ارائه‌دهندگان خارجی بوده است. در بعضی از پنل‌های دیروز جای نشستن نبود و این نشان می‌دهد مقاله‌ها به‌قدری جذاب بوده که تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است.

رئیس پژوهشکده بیمه با اشاره به تاسیس دانشگاه اینسیف در سال ۲۰۰۵ گفت: دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی با هدف تلفیق علوم اسلامی با علوم رایج توسط ماهاتیر محمد تاسیس شد که با ما تفاهم‌نامه بیمه امضا کردند و این عزت جمهوری اسلامی را در جهان اسلام نشان می‌دهد. آنها به ما گفتند که در دلشان ما را تحسین می‌کنند به خاطر اینکه ما در برابر ابرقدرتها ایستاده‌ایم.

عسگری بیان کرد: در سی امین همایش «بیمه و توسعه» دانشگاه اینسیف مالزی، دانشگاه بین‌المللی مالزی، دانشگاه سلطان زین‌العابدین مالزی، دانشگاه علوم مالزی، انجمن تکافل مالزی، انجمن بیمه اسلامی اندونزی، دانشگاه آرلنگا اندوزی، دانشگاه مرمره ترکیه که آقای اردوغان فارغ‌التحصیل این دانشگاه است، شرکت بیمه شا اینترنشنال ترکیه، انجمن بیمه پاکستان، شرکت تکافل خانواده پاک-قطر پاکستان، شرکت سلام تکافل پاکستان و بیش از ۲۰ نفر از اندیشمندان خارجی و فعالان صنعت بیمه از پنج کشور خارجی در این همایش حضور پیدا کردند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا