کسب و کار

آمارکتس؛ برنده جایزه بهترین اپلیکیشن معاملاتی موبایل

بروکر آمارکتس از سال ۲۰۰۷ به عنوان یک کارگزاری در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مسیر همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط معاملاتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم کند. تا به امروز بیش از ۱ میلیون مشتری و بیش از ۳ هزار همکار در سراسر جهان از خدمات آمارکتس استفاده می‌کنند.

 

کارگزاری آمارکتس به تازگی موفق به دریافت جایزه معتبر «بهترین اپلیکیشن معاملاتی موبایل۲۰۲۳» از مجله World Business Stars شده است.

همچنین بخوانید

مجله World Business Stars یک مجله آنلاین معتبر در انگلستان است که در زمینه امور مالی، تجارت و فناوری فعالیت دارد. این مجله نظریات، تجزیه و تحلیل رویدادهای اقتصادی را به اشتراک می‌گذارد. در ادامه به معرفی این کارگزاری و خدمات آن می‌پردازیم.

درباره کارگزاری آمارکتس Amarkets

بروکر آمارکتس از سال ۲۰۰۷ به عنوان یک کارگزاری در بازار فارکس فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مسیر همواره تلاش کرده تا بهترین شرایط معاملاتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم کند. تا به امروز بیش از ۱ میلیون مشتری و بیش از ۳ هزار همکار در سراسر جهان از خدمات آمارکتس استفاده می‌کنند.

ماموریت آمارکتس در صنعت فارکس

این بروکر بر این باور است که دانش و تخصص خود را برای توسعه محصولات با کیفیت سرمایه‌گذاری می‌کند و تلاش می‌کند آن را به بهترین شکل در این مسیر به کار گیرد تا محصولاتش را توسعه دهد و با ارائه خدمات باکیفیت و استثنایی در بازار فارکس، مشتریان خود را به طرفداران برند تبدیل کند. همچنین با برگزاری وبینارهای آموزشی متنوع و رایگان، قصد دارد که در این صنعت آموزش‌های مفیدی را در اختیار معامله‌گران قرار دهد تا آنها بتوانند تجربیات موفق‌تری از معامله در بازار فارکس داشته باشند.

آمارکتس چه سرویس‌هایی را به معامله‌گران ارائه می‌دهد؟

کارگزاری آمارکتس در تلاش است تا همواره بتواند سرویس‌های متنوع و کاربردی را به کاربران ارائه دهد و در این مسیر موفق به کسب جایزه «معتبرترین کارگزار ۲۰۲۳» از FinanceFeeds شده است.

برخی از خدمات کارگزاری آمارکتس عبارتند از:

اجرای دستورات معاملاتی در ۰.۰۳ ثانیه

روش‌های متنوع واریز و برداشت: ریالی، کریپتو…

اهرم معاملاتی (لوریج): ۱:۳۰۰۰

معامله کالاها و شاخص‌ها بدون سوآپ

ارائه نمادهای معاملاتی متنوع و سهام‌ها

وبینارهای آموزشی رایگان و کاربردی برای کاربران

بخشی از جوایز کارگزاری آمارکتس

  • بهترین اپلیکیشن معاملاتی موبایل۲۰۲۳

  • سریع‌ترین اجرای سفارشات معاملاتی ۲۰۱۴

  • بهترین کارگزاری آسیا ۲۰۲۱

  • قابل اعتمادترین اپلیکیشن معاملاتی برای موبایل ۲۰۲۲

  • سریع‌ترین کارگزار در حال رشد آسیا ۲۰۲۳

  • بهترین برنامه همکاری ۲۰۲۳

برنامه‌های همکاری با بروکر آمارکتس

آمارکتس برنامه همکاری منحصر به فرد و پرسود فارکس را با شرایط بسیار مطلوب ارائه می‌دهد. برنامه‌های همکاری، فرصتی عالی و بدون ریسک برای کسب درآمد آنلاین هستند. در ۱۶ سال گذشته، آمارکتس موفق شده است یک شبکه مشارکت جهانی گسترده با بیش از ۳۰۰۰ همکار در سراسر جهان ایجاد کند. آن‌ها تاکنون بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰ معامله‌گر و سرمایه‌گذار فعال را معرفی کرده‌اند.

آمارکتس ۲ مدل برنامه را برای همکاری پیشنهاد می‌دهد:

۱مدل agent:

در این برنامه همکاری، کسب سود همکار از طریق به اشتراک گذاشتن درآمد است. با انتخاب این مدل همکاری علاوه بر دریافت کمیسیون ثابت، بر اساس حجم معاملات مشتریان ارجاع شده تا ۸۰ درصد از درآمد شرکت را نیز به عنوان سود کسب می‌کنید. همچنین در این مدل چندین طرح تشویقی برای همکاران نیز در نظر گرفته شده است.

۲مدل Webmaster:

در این مدل، همکار به ازای هر قدمی که مشتری معرفی شده، انجام می‌دهد سود کسب می‌کند. پرداخت درآمد این برنامه همکاری به طور ثابت و در ۲ مرحله، از ۵ دلار برای هر ثبت‌نام تایید شده تا ۵۰۰ دلار برای حساب‌های سرمایه‌گذاری شده، است.

چرا آمارکتس انتخابی مطمئن برای سرمایه‌گذاری است؟

آمارکتس یکی از کارگزاری‌های رگوله شده در این صنعت است که به کاربران ایرانی هم سرویس می‌دهد و در تلاش است تا بتواند بهترین خدمات و پشتیبانی را در مسیر معامله‌گری برای کاربران خود فراهم کند. اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی را دارید و یا می‌خواهید در این مسیر تجربه بیشتری کسب کنید، می‌توانید با اکانت دمو مهارت خود را بسنجید و به همراه ویدئوهای آموزشی که در این زمینه دارند، اولین قدم را برای کسب درآمد دلاری را بردارید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا