بانکبانک و بیمه

سفرکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رونمایی شد

با هدف تسهیل سفر برای اقشار مختلف و رونق بیش از پیش گردشگری، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از طرح سفرکارت ویژه منطقه آزاد انزلی رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در مراسمی با حضور دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «محمدسجاد سیاهکارزاده» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، جمعی از مدیران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مناطق آزاد و همچنین تعدادی از اصحاب رسانه، سفرکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ویژه منطقه آزاد انزلی رونمایی شد. همکاری با سازمان منطقه آزاد انزلی با پیگیری‌های مدیریت شعب بانک در استان گیلان به ثمر نشسته است.
استفاده از سفرکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرایط انجام سفر را برای اقشار مختلف تسهیل می‌کند و افراد می‌توانند در زمانی که هزینه انجام سفر را در اختیار ندارند، به‌پشتوانه دریافت وام قرض‌الحسنه، نسبت به این کار اقدام کنند.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شعار «کارت مهر، کارت زندگی» در پی پوشش دادن نیازهای مختلف مردم با پرداخت وام قرض‌الحسنه است. این بانک برنامه‌ریزی کرده تا افراد بتوانند نیازهای مختلف مالی خود را با دریافت وام قرض‌الحسنه مرتفع کنند. به همین علت نیز بانک طرح سفرکارت را برای تسهیل مسافرت اقشار مختلف ارائه کرده است.
در این طرح مشتریان معرفی شده از سوی آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد می‌توانند با تأمین نقدی بخشی از هزینه سفر، به همراه وام قرض‌الحسنه دریافتی از بانک، از پذیرندگان خدمات زیارتی و گردشگری طرف قرارداد این طرح، بسته‌های زیارتی و مسافرتی خریداری کنند.
به این صورت نیاز نیست، فردی که تمایل به انجام سفر دارد، همه هزینه آن را در اختیار داشته باشد. این فرد می‌تواند با اتکا به درآمد آینده خود و دریافت وام قرض‌الحسنه به پشتوانه آن، امروز سفر کند، اما هزینه آن را فردا بپردازد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا