انرژی

تولید روغن موتور سبز تا پایان ۱۴۰۳ 

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: پروژه تولید روغن سبز در دستور کار قرار گرفته که این طرح با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.  

به گزارش آرمان اقتصادی، فرهاد امین دهقان، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت با تولید ۲ گرید روغن پایه و انواع روغن موتور، علاوه بر سهم ۷۰ درصدی صادرات روانکارهای صنعتی کشور، سهم ۲۵ درصدی بازار روغن موتور کشور را به خود اختصاص داده است،  افزود: در بخش بازار داخلی، با ورود به توزیع مویرگی و مستقیم محصولات، توانستیم بسیاری از چالش های عرضه توزیع و رسیدن محصول به دست مصرف کننده نهایی را رفع کنیم.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه هم اکنون در ۲۹ استان کشور، توزیع مستقیم محصولات آغاز شده است، اظهار کرد: این شرکت معادل ۴ همت برای توزیع روغن موتور در کشور، سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با بیان ظرفیت بازارهای منطقه اوراسیا  ظرفیتی بالقوه و قابل توجه برای ورود شرکت های ایرانی گفت: برند جدید محصولات روغن موتور برای عرضه در کشورهای شمال ارس و استان‌های شمال غربی کشور وارد بازار شده است.

به گفته وی پروژه تولید روغن سبز در دستور کار قرار گرفته که این طرح با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا