انرژی

ذوالنور: شیوه برخورد با حادثه کوهدشت هزینه اهمال‌کاری در حفظ جان شهروندان را بالا برد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت به خانواده ۵ جان باخته در حادثه روزشنبه کوهدشت، تاکید کرد: انتظار ما نیز از قوه قضائیه این است که به نحوی با این حادثه برخورد شود که هزینه اهمال‌کاری در حفظ جان شهروندان بالا برود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: حادثه ای روز شنبه ۱۸ آذر ماه در کوهدشت استان لرستان رخ داد که در این حادثه ۵ نفر از شهروندان بخش میمه حوزه انتخابیه بنده جان خود را از دست داده‌اند. ضمن تسلیت به خانواده آنها و اهالی بخش میمه انتظار دارم قوه قضائیه و دستگاه‌های دیگر از جمله وزارت نفت علل وقوع این حادثه را بررسی کنند و چنانچه افرادی در این حادثه کوتاهی کرده و قصوری داشتند باید با آنها برخورد شوند. 

همچنین بخوانید

وی در ادامه اظهار کرد: بدترین وضعیت آلایندگی این روزها در شهر اصفهان و روستاهای شهرستان‌های شاهین شهر، میمه و برخوار بوده که حتی تا ۲۱۵ واحد آلایندگی رسیده، انتظار است بحث مازوت‌سوزی به این آلایندگی‌ها اضافه نشود. 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی، بیان کرد: انتظار ما نیز از قوه قضائیه این است که به نحوی با این حادثه برخورد شود که هزینه اهمال‌کاری در حفظ جان شهروندان بالا برود. بنده نیز از تریبون مجلس به خانواده های معزا عرض تسلیت دارم و امیدواریم دستگاه‌های ذیربط در جبران خسارات تسریع داشته باشند. 

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا