بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای شانزدهمین سالروز تأسیس این بانک

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی اظهار داشتند: «جای خرسندی دارد که در شانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تعداد مشتریان آن به ۱۶ میلیون نفر رسیده و اکنون این بانک در زمره بزرگ‌ترین بانک‌های کشور به شمار می‌رود.»
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک در پیامی شانزدهمین سالروز تأسیس بانک را تبریک گفتند.
در این پیام می‌خوانیم:
«شاید ۲۲ آذر سال ۱۳۸۶ که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فعالیت خود را آغاز کرد، کمتر کسی تصور می‌کرد روزی فرا رسد که این بانک به بزرگ‌ترین متولی قرض‌الحسنه کشور تبدیل شود و به بخش قابل توجهی از جمعیت کشور خدمات مختلف بانکی بر بستر قرض‌الحسنه را ارائه کند.
جای خرسندی دارد که در شانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تعداد مشتریان آن نیز به ۱۶ میلیون نفر رسیده و اکنون این بانک در زمره بزرگ‌ترین بانک‌های کشور به شمار می‌رود.
هر چند بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از نظر تعداد پرداخت وام، یکی از بهترین عملکردهای شبکه بانکی را به خود اختصاص داده و تعداد وام پرداختی آن مرز ۳ میلیون فقره در یک سال را نیز پشت سر گذاشته، اما این همه اقدامات نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور محسوب نمی‌شود. این بانک با هدف کاهش هزینه و افزایش سرعت ارائه خدمات برای مشتریان خود، توسعه ابزارهای غیرحضوری را نیز در دستور کار قرار داده و در این بخش نیز یکی از پیشگامان شبکه بانکی به شمار می‌رود.
اگر تعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی، مساعدت‌های بانک مرکزی، حمایت‌های سهامداران، اعتماد مشتریان و تلاش‌های خالصانه کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نبود، بی‌شک دست یافتن این بانک به توفیقات مختلف امکان‌پذیر نمی‌شد. شانزدهمین سالروز تأسیس بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر همه فعالان عرصه بانکداری اسلامی و مردم عزیز کشورمان مبارک باد.»

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا