کسب و کارگردشگری

تور ترکیبی آمریکای جنوبی؛ سفر به سرزمین هیجان

آمریکای جنوبی با طبیعت چشم‌گیر، فرهنگ غنی و مردمان پرانرژی یکی از مقاصد دل‌انگیز برای سفرهای گردشگری است. در این مقاله، مقاصد مختلفی آمریکا جنوبی و تور ترکیبی آمریکا جنوبی را بررسی می‌کنیم. این مقاصد می‌توانند نقطه بعدی سفر گردشگری شما به آمریکا جنوبی باشد. در پایان هم یک پیشنهاد ویژه برای تورهای آمریکا جنوبی داریم.

چرا باید به آمریکا جنوبی سفر کنیم؟

احتمالاً اولین سوالی که برای مسافران پیش می‌آید این است که چرا بین این همه کشور و قاره‌های مختلف آمریکا جنوبی را انتخاب کنند. در ادامه مهم‌ترین دلایل سفر به آمریکا جنوبی را با هم بررسی می‌کنیم و بهترین کشورهای این منطقه برای سفر و تورهای ترکیبی را به شما معرفی می‌کنیم.

تنوع فرهنگ؛ به شادترین نقطه دنیا خوش آمدید

یکی از جذابیت‌های آمریکا جنوبی تنوع فرهنگی بالا و بسیار متفاوت نسبت به آسیا و کشورهای همسایه ماست. در آمریکا جنوبی می‌توانید فستیوال‌ها و کارناوال‌های مختلف خیابانی را ببینید و در شادی مردم شریک شوید. احتمالاً در هیچ کشوری تجربه موسیقی خیابانی به اندازه آمریکا جنوبی لذت بخش نیست.

همچنین بخوانید

جاذبه‌های طبیعی فراوان در آمریکا جنوبی

فقط به این فکر کنید که آمریکا جنوبی میزبان جنگل‌های آمازون است. جنگل‌هایی که به ریه‌های کره زمین شهرت دارند و بخش وسیعی از مساحت این قاره را به خود اختصاص داده‌اند. جدای از جنگل‌های آمازون این منطقه پُر از آبشار، کوه و تپه‌های طبیعی زیباست که قطعاً می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر در سفر باشد.

تاریخی پُر افتخار و جذاب

از زمان کشف آمریکا جنوبی تا امروز حکومت‌های مختلفی بر کشورهای این منطقه حاکم بوده‌اند. از طرفی میلیون‌ها سال قبل نیز این منطقه میزبان نخستین تمدن‌های بشری بوده و به همین دلیل آثار تاریخی فراوانی در این کشورها برای بازدید و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردمش باقی مانده است.

سفر با تورهای آمریکا جنوبی به شما این فرصت را می‌دهد تا از نزدیک با این تاریخ پُر افتخار و جذاب آشنا شوید. برای مثال ورزشگاه ماراکانا در برزیل تنها یک ورزشگاه نیست بلکه بخشی از تاریخی و هویت برزیلی‌ها را در خود انعکاس می‌دهد و همچنان می‌توانید فریادهای تماشاگران فوتبال را در این ورزشگاه بشنوید. در ادامه با بهترین کشورهای آمریکا جنوبی که تورهای آن در ایران هم برگزار می‌شود آشنا می‌شویم.

برزیل؛ قهوه، شادی و فوتبال

برزیل یکی از زیباترین سرزمین‌هایی است که می‌توانید به آن سفر کنید. این کشور با فرهنگ شاد و مردمانی خون‌گرم در کنار جاذبه‌های طبیعی فراوان نظیر جنگل آمازون، آبشار و دیدنی‌های تاریخی نوید یک سفر پر از خاطره را به شما می‌دهد. در برزیل کارناوال‌های مختلفی برگزار می‌شود و از طرف دیگر سواحل این کشور مکانی عالی برای استراحت هستند.

از طرف دیگر برزیل صنایع دستی و سوغاتی‌های زیادی مثل قهوه و سفال‌های خاص دارد که می‌تواند سفر شما را تکمیل کند. اگر علاقه‌مند هستید درباره برزیل و تورهای برزیل اطلاعات بیش‌تری به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه قیمت تور برزیل بزنید.

آرژانتین، کشور همسایه برزیل را از دست ندهید

آرژانتین و برزیل دو کشور مهم آمریکا جنوبی هستند که مرز مشترک هم دارند. در آرژانتین هم می‌توانید از مناظر طبیعی دیدن کنید، برنامه سفر از پارک‌های ملی را شرکت کنید و مراسم خاص آرژانتینی‌ها را از نزدیک ببینید. یکی از جاذبه‌های مشترک برزیل و آرژانتین آبشار ایگواسا است که در مرز این دو کشور قرار دارد و منظره‌ای بی‌نظیر از طبیعت بکر را به نمایش می‌گذارد.

مکزیک؛ سفر به سرزمین باستانی

مکزیک هم یکی دیگر از کشورهایی است که می‌توانید در سفر به آمریکا جنوبی از آن بازدید کنید. دو تمدن کهن بشری یعنی آزتک و مایا در مکزیک شکل گرفته و همین مساله باعث شده که آثار تاریخی و باستانی زیادی در این کشور وجود داشته باشد.

آثاری که می‌تواند شما را به دنیای گذشته ببرد. از طرف دیگر مکزیک هم سواحل و زیبایی‌های طبیعی خود را دارد و می‌تواند برای همه گردشگران یک تجربه به یادماندنی باشد. اگر این توضیحات برای شما جذاب بود و دوست دارید اطلاعات بیش‌تری درباره تور مکزیک به دست آورید کافی است به صفحه تور مکزیک مراجعه کنید.

آمریکا جنوبی را با طاهاگشت ببینید

امیدواریم مطالعه این مقاله و دیدن تصاویری کوتاه از آمریکا جنوبی برای شما لذت‌بخش بوده باشد. اگر قصد سفر به آمریکا جنوبی را دارید ما آژانس هواپیمایی طاهاگشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

طاهاگشت مجری تورهای مستقیم آمریکا جنوبی است و با ارائه خدماتی لوکس و منحصربه‌فرد کمک می‌کند که تجربه‌ای ماندگار از سفر به آمریکا جنوبی را احساس کنید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره طاهاگشت و تورهای آمریکا جنوبی کافی است عبارت طاهاگشت را در گوگل جستجو کنید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا