بورسفرابورس

تلاش کمیسیون تلفیق برای جهت‌دهی نقدینگی به سمت بازار سرمایه

یک نماینده مجلس بیان کرد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری توانسته‌اند با ارائه بسته‌های متنوع از سهام متعدد امنیت خاطری را برای سرمایه‌گذاران خرد فراهم کنند.

احمد راستینه

احمد راستینه، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)،با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم برای ارتقای انگیزه در حوزه سرمایه‌گذاری بازار سرمایه، امنیت خاطر از انتخاب صحیح سرمایه‌گذاری و نوع بسته‌های مورد نظر است، گفت: یکی از دلایلی که بعضا تمایل کمتری برای حضور در بازار سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران خرد دیده می‌شود، ترس و نگرانی از تضمین اصل سرمایه و بحث سود سرمایه است.

افزایش امنیت سرمایه‌گذاران

وی با اشاره به این که صندوق‌های سرمایه‌گذاری توانسته‌اند با ارائه بسته‌های متنوع از سهام متعدد امنیت خاطری را برای سرمایه‌گذاران خرد فراهم کنند، گفت: هر چقدر بازار سرمایه به سمت افزایش بسته‌های امنیت‌آور در سرمایه‌گذاری خُرد حرکت کند، سرمایه‌های بیشتری وارد این عرصه خواهد شد.

نماینده مردم شهرکرد،بن و سامان در مجلس با تاکید بر اینکه بازار سرمایه بهترین مسیر برای جهت‌دهی نقدینگی به سمت تولید است، تصریح کرد: تلاش کمیسیون تلفیق در برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه ۱۴۰۳ جهت‌دهی نقدینگی به سمت بازار سرمایه است که باید شکل اجرایی و عملیاتی بگیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا