ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

زارع پور : تا دهه فجر باید۱۰۰ درصد خدمات دستگاه‌ها در پنجره ملی خدمات هوشمند دولت انجام شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون ارائه حدود ۷۱ درصد خدمات دستگاه‌ها در پنجره ملی خدمات هوشمند دولت انجام می شد و باید تا دهه فجر به ۱۰۰درصد برسد.

به گزارش آرمان اقتصادی، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجره ملی خدمات هوشمند دولتی اظهار کرد: برای هوشمندسازی تا یک ماه و برای استعلامات برخط تا ۳۰ آذر به دستگاه‌ها فرصت داده شده است. برای ارائه خدمات ۱۰۰درصدی هم مهلت گذشته و یکی یکی دارند می‌آیند و دلایلشان را ارائه می‌کنند و امیدواریم حداکثر تا دهه فجر خدمات کامل شود.

وی ادامه داد: تا الان دستگاه‌ها در حال ارائه حدود ۷۱ درصد از خدماتشان هستند و تا ۳۰ آذر که فرصت پایانی است باید تمام استعلامات خود را برخط کنند که هنوز بعضی‌هایشان عقب هستند. تا ماه بعد هم باید ۲۰ درصد مراحل هوشمند شود یعنی بدون مراجعه حضوری، ارسال مدرک و مداخله انسانی در هر ساعت از شبانه‌روز باید بتوانید خدمت دریافت کنید. البته میانگین آن الان ۵ یا ۶ درصد است که تا یک ماه آینده باید به ۲۰ درصد برسد.

زارع‌پور با بیان اینکه این اتفاق بسیار بزرگی است که شما بتوانید همه خدمات دولت را در یک پنجره واحد داشته باشید، افزود: برای همین کار سنگینی را می‌طلبد و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها این حدود ۳۰ درصد خدمت باقی مانده هم تا دهه فجر به پنجره ملی خدمات هوشمند اضافه شود.

ادامه دارد…

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا