امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

بهمن ۱۴۰۱ «دبش» درخواست اتحادیه برای ابهام‌زدایی را رد کرده بود

یک مقام مسوول گفت:بهمن سال گذشته در دوره هیأت مدیره وقت اتحادیه، اعضا طی نامه‌ای از مدیرعامل چای دبش در خصوص ارایه برخی توضیحات برای ارز دریافتی دعوت کردند که نپذیرفت.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شهریار داریانی، رییس اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان و صنایع بسته بندی چای کشور درباره نامه ارسالی این اتحادیه به مدیرعامل چای دبش به مهر گفت: بهمن سال گذشته در دوره هیأت مدیره وقت اتحادیه، اعضا طی نامه‌ای از مدیرعامل چای دبش پیرامون برخی توضیحات دعوت کردند؛ اما وی طی نامه‌ای این دعوت را نپذیرفت.

وی افزود: در آن زمان بر اساس شواهد و قرائنی چون هنوز موضوع شفاف سازی نشده بود، از مدیرعامل این برند درخواست شد تا در تشکل حاضر شده و به ابهام زدایی برخی مسائل بپردازد.

رییس اتحادیه تولید کنندگان و بازرگانان و صنایع بسته بندی چای کشور درباره عدم پیگیری موضوع از سوی اتحادیه عنوان کرد: تشکل، یک گردهمایی صنفی و جمعی است و نگاه آن به اعضا نمی‌تواند حاکمیتی باشد. برخورد اعضا بیشتر مشورتی و ناصحانه است. از این رو از وی به عنوان یکی از اعضا دعوت شد که رد کردند. در ادامه هم موضوع همزمان با رسیدگی دولتی شد و پرونده در مدار قانونی قرار گرفت.

بهمن ۱۴۰۱ «دبش» درخواست اتحادیه برای ابهام‌زدایی را رد کرده بود

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا