بورسبورس اوراق

تمدید فراخوان تقدیر از پژوهشگران برتر بازار سرمایه

دبیر کل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار طی پیامی، هفته پژوهش را به پژوهشگران فعال در بازارسرمایه و صنعت کارگزاری تبریک گفت و از تمدید مهلت ارسال آثار برتر پژوهشی به این کانون خبر داد.

عظیم ثابت

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، عظیم ثابت، به مناسبت روز پژوهش طی پیامی این هفته را تبریک گفت و بیان کرد: «استفاده از نتایج کاربردی پژوهش‌های مبتنی بر روش‌شناسی علمی یکی از نیازهای پنهان این روزهای اقتصاد ایران و بالاخص بازارسرمایه ما است. در دنیا نیز انسان ها از زمانی که به اولویت علم، پژوهش علمی و استفاده از فناوری‌ها باور پیدا کردند، ثمره آن را چشیده و به سمت دروازه‌های توسعه حرکت کرده است.

بدنه بازارسرمایه از فرهیختگان دانشگاهی معتقد به پیاده‌سازی روش‌های نوین علمی و فناوری‌های روز تشکیل شده که می‌تواند راهگشای توجه و اهتمام بیشتر به امر پژوهش‌های کاربردی در این حوزه باشد. به همین مناسبت جا دارد هفته پژوهش و فناوری را به مدیران، کارشناسان و تحلیلگران این بازار مدرن و پیشرو تبریک عرض کنم و امیدوارم با تلاش‌های ارزشمند این عزیزان روز به روز شاهد نوآوری‌های بیشتر و فناوری‌های به روزتر در این بازار و به خصوص در صنعت کارگزاری باشیم.»

همچنین دبیرکل کانون کارگزاران تمدید مهلت ارسال آثار برتر پژوهشی در حوزه بازارسرمایه خبر داد و گفت: پژوهشگران صنعت کارگزاری می‌توانند تا تاریخ ۱۵ در ماه آثار پژوهشی خود را که از ابتدای سال ۱۴۰۱ نگاشته شده است از طریق اتوماسیون اداری به همراه مستندات پژوهشی به این کانون ارسال کنند.

شایان ذکر است، آثاری که در این رویداد بررسی می‌شوند شامل: رساله، پایان‌نامه، مقاله پژوهشی، مقاله مروری، طرح‌های پژوهشی مسأله محور، طرح‌های فناورانه و… است که در حوزه بازار سرمایه نگاشته شده‌اند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا