انرژی

میز خدمت وزارت نیرو در گلستان

میز خدمت وزارت نیرو با هدف پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های مردم در بخش آب و برق، همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان گلستان، آغاز به کار کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، قرار است میزهای ارتباط مردمی در دولت سیزدهم فرآیند ارتباط و خدمات‌رسانی به مردم را اصلاح کند، در این راستا، میز خدمت وزارت نیرو در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان گلستان پاسخگوی درخواست‌ها و مراجعات مردمی در حوزه ارائه خدمات آب و برق خواهد بود.

همچنین بخوانید

استقرار میزهای ارتباطات مردمی در سفرهای استانی، به گفته معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو به عنوان یکی از ابتکارات خوب دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

مریم کارگر نجفی، وظایف و ماموریت‌های وزارت نیرو به عنوان یک مجموعه خدمت‌رسان به وسعت کل کشور و در عرصه‌های مختلف آب، برق و آب و فاضلاب را یادآور شد و گفت: بر همین اساس با توجه به ارتباط زیاد این مجموعه با مردم، ضرورت برپایی میزهای ارتباط مردمی وجود دارد.

بر این اساس اکنون با میزبانی استان گلستان در سفر رئیس جمهور، میز ارتباط مردمی برقرار شده و تمامی شرکت‌های مستقر در استان از جمله شرکت آب و فاضلاب، توزیع برق، تولید و آب منطقه‌ای حضور دارند و مردم می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

علاوه بر مسائل و مشکلات مردم، مشکلاتی در حوزه کشاورزی در بحث مسائل آب منطقه‌ای و همچنین مشکلات مردم در حوزه شرکت‌های توزیع و انشعابات آب و برق مطرح می‌شود.

طبق اعلام، در جهت رفع مشکلات و و خدمات‌رسانی به مردم، ضمن شناسایی آسیب‌های موجود در فرآیند ارتباط، اصلاح آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها توسط وزارت نیرو در دستور کار قرار دارد.

میز خدمت وزارت نیرو با حضور، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو، محمد محمدزاده، مدیرکل دفتر بازرسی و کنترل عملکرد وزارت نیرو، مدیران دفاتر بازرسی و کنترل عملکرد شرکت‌های مادر تخصصی و مدیران ارشد صنعت آب و برق استان گلستان در سالن شرکت آب منطقه ای گلستان آغاز به کار کرده است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا