ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

ایجاد سیستم درآمدزدایی برای شرکت‌های دانش بنیان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد که این شرکت سیستم درآمدزدایی برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با شعار تحول دیجیتال و اتصال پذیری)، روز گذشته افتتاح شد.

همچنین بخوانید

دو شرکت سهامی برگزار کننده این نمایشگاه هستند و سطح برگزاری این نمایشگاه به این صورت است که به جز این نمایشگاه پنج نمایشگاه دیگر در حال برگزاری است.

نمایشگاه تلکام زیر بنایی ۲۲ هزار متر مربع را در بر می‌گیرد و این نمایشگاه میزبان ۱۶۰ شرکت داخلی و خارجی است که رشد ۱۲۵ درصدی نسبت به سال‌های گذشته دارد؛ همچنین بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام میزبان هیات تجاری از ۹ کشور است.

توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی را دنبال کنید:

نمایشگاه تلکام آغاز شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در افتتاحیه این نمایشگاه تاکید کرد که این شرکت برای خدمت به مردم گام برمی‌دارد و رویکردی که آنها در شرکت مخابرات ایران در سه سال اخیر پیگیری می‌کنند، این‌گونه است که در این شرکت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی را دارند و به شدت آن را دنبال می‌کنند اما براساس برنامه راهبردی فیبر نوری که برایشان ترسیم شده، از توانمندی‌های شرکت مخابرات برای برنامه‌های کلان وزارت ارتباطات استفاده می‌کنند.

سلطانی همچنین گفت: دو کار اساسی از سال ۱۴۰۰ شروع شده و آن نهضت جهادی فیبر نوری است که کار را در استان‌های کشور شروع و افتتاح کرده‌ایم. از سوی دیگر برای اینکه نقش مخابرات در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، فعالیت‌هایی را مانند انقلاب صنعتی چهارم و اقتصاد دیجیتال آغاز کردیم. همچنین چندین رویداد را با همکاری شرکت‌های فناور برگزار کردیم که این کار درحال توسعه است.

در این راستا وی، در گفت‌وگو با ستاد خبری مخابرات در تلکام ۲۰۲۳ اظهار کرد: باید تولید ناخالص را در حوزه اقتصاد دیجیتال از وضعیت فعلی تغییر داده و آن را به میانگین جهانی و حتی بالاتر برسانیم.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان یک حامی خوب و همیشگی، سیستم درآمدزدایی برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرده است.

براساس اعلام شرکت مخابرات ایران سلطانی همچنین گفت: با تحولات انجام شده در شرکت مخابرات ایران از دو سال پیش تا کنون همکاری‌های گسترده‌ای با مجموعه‌های دانش بنیان داشته‌ایم که بخشی از نمای بیرونی آن و سرویس‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین در نمایشگاه امسال به مخاطبان عرضه می‌شود.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) تا ۵ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا