ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

پست‌های بلو اسکای به روی عموم گشوده شد

شبکه اجتماعی غیرمتمرکز بلو اسکای (Bluesky) که عضویت در آن تنها از طریق دریافت دعوتنامه ممکن است، اکنون اجازه می‌دهد پست‌های ارسال شده در این پلتفرم، برای همه قابل مشاهده باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جی گرابر، مدیرعامل بلو اسکای اعلام کرد پست‌های بلو اسکای اکنون برای همه قابل مشاهده است، خواه عضو این پلتفرم باشند یا خیر. به این ترتیب، کاربران بلو اسکای می‌توانند محتوا را با دوستانی که حسابی در این پلتفرم ندارند، به اشتراک بگذارند. هر چند بلو اسکای اکنون حدود ۲.۶ میلیون کاربر دارد اما تعداد آنها نسبتا اندک است زیرا عضویت در این پلتفرم برای همه مقدور نیست.

همچنین بخوانید

رابط کاربری وب عمومی جدیدی که بلو اسکای ماه گذشته آزمایش کرد، اجازه می‌دهد پست‌های این پلتفرم برای مخاطبان بیشتری قابل دسترس باشد. بلو اسکای برای منعکس کردن این تغییر، لوگوی جدیدی را که یک «پروانه آبی» است، رونمایی کرد. گرابر در یک پست وبلاگ نوشت: همان طور که پروانه از پیله خود خارج می‌شود، ما هم گشایش را شروع کردیم.

پست‌های بلو اسکای به روی عموم گشوده شد

بر اساس گزارش پایگاه فناوری انگجت، گرابر خاطرنشان کرد که بسیاری از کاربران بلو اسکای اکنون از ایموجی پروانه به عنوان نماد این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. وی نوشت: ما آن را دوست داشتیم و با گسترش آن، این لوگو را استفاده کردیم.

پلتفرم بلو اسکای که از حمایت جک دورسی (یکی از موسسان توییتر) برخوردار است با قالبی مشابه ایکس یا همان توییتر سابق، کپی این اپلیکیشن شبکه اجتماعی است. بلو اسکای فعالیتش را در سال ۲۰۱۹ که دورسی هنوز مدیرعامل توییتر بود آغاز کرد و در ابتدا از سوی این شرکت که اکنون رقیبش است، تامین مالی شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا