ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

وجود بیش از ۱۰ هزار کیلومتر فیبر نوری در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: در استان خوزستان بیش از ۱۰ هزار کیلومتر فیبر نوری داریم که با توجه به حوزه کشاورزی و صنعتی، مخابرات استان در تلاش است تا علاوه بر رفع نیازهای شهروندان، تمام صنایع استان را با پروژه زیرساختی FTTH متصل کند.

رحیم فلاح زاده اظهار کرد: فرصت برگزاری نمایشگاه تلکام پس از چند دوره وقفه با حمایت قابل توجه شرکت مخابرات ایران به نوعی نمایشگاه تلکام را دوباره پیشران و زنده ساخته است که تاثیر به سزایی در گسترش و پیشروی حوزه اقتصاد دیجیتال خواهد داشت.

همچنین بخوانید

وی افزود: در استان خوزستان بیش از ۱۰ هزار کیلومتر فیبر نوری داریم که با توجه به حوزه کشاورزی و صنعتی، مخابرات استان در تلاش است تا علاوه بر رفع نیازهای شهروندان، تمام صنایع استان را با پروژه زیرساختی FTTH متصل کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از مخابرات منطقه خوزستان، فلاح زاده ادامه داد: ۳۰ هزار اتصال فیبر نوری و حدود ۴ هزار دایری در نقاط مختلف استان انجام شده است.

وی عنوان کرد: بافت خاص استان خوزستان حرکت قوی‌تر و توانمندی را می‌طلبد و با حرکت‌های نوآورانه حوزه ستادی مخابرات ایران شاهد هستیم که مجموعه مخابرات از یک حوزه اپراتوری به بخش سرویس محور و دارای خدمات ارزش افزوده تبدیل شده است.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران با اقدامات انجام‌شده به یک شرکت دیجیتال محور تبدیل خواهد شد و با توجه به اینکه تمام اقتصاد دنیا بر بستر ICT است، شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و صنایع کوچک می‌توانند از حوزه تحقیقات و نوآوری شرکت مخابرات ایران استفاده کرده و بخشICT کشور را به جایگاه شایسته خود ارتقا دهند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا