خودرو

نحوه فروش وانت کارا به روش لیزینگ اعلام شد

شرکت بهمن لیزینگ، وانت کارا تک کابین تیپ ۴ را به روش لیزینگ می‌فروشد. این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۹ آذر آغاز و تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۱۸ آذر ۱۴۰۲ یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و هر نفر مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه وانت است و خودرو حداکثر سی روز پس از واریز وجه و تکمیل و تایید مدارک تحویل می‌شود. اقساط این طرح فروش ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه قابل انتخاب است و در این طرح، چک‌های اقساط به سه صورت ماهانه، دو ماهه یکبار و سه ماهه اخذ می‌شود.

مشتریانی که اقساط خود را به صورت ماهانه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه ۲۷۴ میلیون تومان  و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۶ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۷ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

نحوه فروش وانت کارا به روش لیزینگ اعلام شد

خریدارانی که اقساط خود را به صورت چک‌های دو ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۵ میلیون تومان  و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۷ میلیون و در روش ۳۶ ماهه حدود ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

متقاضیانی که اقساط خود را به صورت چک‌های سه ماهه پرداخت می‌‎کنند در طرح ۱۲ ماهه حدود۲۷۶ میلیون تومان  و در ۲۴ ماهه حدود ۲۸۸ میلیون و در روش ۳۶ ماهه ۲۹۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا