انرژی

بررسی پیشنهادات وزارت نیرو درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهادات معاونان وزارت نیرو برای لحاظ کردن در لایحه بودجه سال آتی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، عبدالجلال ایری ضمن تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون عمران معاونان وزارت نیرو، از جمله مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و  معاون برنامه ریزی و اقتصادی این وزارتخانه حضور یافتند و پیشنهادات خود را برای لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطرح کردند.

همچنین بخوانید

وی در ادامه اظهار کرد: روز گذشته نیز مسئولان وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بیمه مرکزی، جمعیت هلال احمر در کمیسیون حضور یافته و پیشنهادات خود را مطرح کردند. بودجه سند مالی و برنامه ریزی یک ساله کشور بوده و در شرایط فعلی با توجه به مشکلات که برای تامین منابع مالی وجود دارد، هزینه ها باید به درستی مدیریت و برای پروژه‌های کشور اولویت بندی داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ضرورت اصلاح شبکه های آبرسانی در روستاها و شهرها، آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی، تکمیل پروژه های سد سازی و پروژه های انتقال آب و احداث آب شیرین کن ها از جمله مواردی بود که در نشست کمیسیون بر روی آنها تاکید شد. تلاش بر این است تا در بودجه سال آتی تصمیمات خوبی در این حوزه ها اتخاذ شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا