صنعت، معدن، تجارت

برگزاری مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف محدوده‌های طلادار کشور

رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی از برگزاری مزایده عمومی واگذاری گواهی کشف محدوده‌های طلادار کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا شهیدی رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور اظهار کرد: این سازمان در نظر دارد محدوده‌های طلادار دارای گواهی اکتشاف خود را از طریق مزایده عمومی، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شرایط مندرج در اسناد مزایده به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت واگذار کند.

به گفته شهیدی، این محدوده‌ها در شهرستان بزمان (چاه‌نلی) استان سیستان و بلوچستان، شهرستان پیرانشهر (خراپه) در استان آذربایجان‌غربی و شهرستان تربت‌حیدریه (شادمهر) در استان خراسان‌رضوی واقع شده‌اند.

بر اساس اعلام سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهادات مزایده گران و بازگشایی پاکت‌ها از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و مزایده‌گران باید در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مزایده محقق سازند.

همچنین کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت که دارای گواهی صلاحیت فنی و مالی صادره از سوی سازمان نظام مهندسی معدن استان‌ها هستند دعوت می‌شود از تاریخ چهارشنبه ۶/۱۰/۱۴۰۲ لغایت پنج شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ نسبت به دریافت، تکمیل اسناد و مدارک اقدام کنند.

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در نظر دارد در مورخ شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ساعت ۹ تا ۱۱ جلسه‌ای بمنظور ارائه مشخصات و توضیحات لازم نسبت به موارد مزایده گذاشته شده را جهت متقاضیان برگزار کند. لذا حضور نمایندگان پیشنهاد دهندگان با ارائه معرفی‌نامه رسمی جهت (اشخاص حقوقی) و جهت اشخاص حقیقی نیز شخصاً بلامانع است. (شماره تماس ۰۲۱۶۴۵۹۲۳۷۶و۶۴۵۹۲۳۲۲ و پایگاه اطلاع رسانی www.gsi.ir)

در ضمن مهلت بارگذاری پیشنهادات در سامانه ستاد و همچنین تحویل پاکت الف به دبیرخانه سازمان به نشانی میدان آزادی- بلوار معراج- سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور تا ساعت ۱۳ روز دو شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا