ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

کمیسیون صنایع درباره دلایل افزایش قیمت اینترنت چه تصمیمی گرفت؟

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی دلایل افزایش قیمت اینترنت و در مقابل تعهد اپراتورها برای افزایش خدمات در نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، حجت‌الله فیروزی ضمن تشریح جلسه امروز (دوشنبه)  کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در نشست امروز کمیسیون موضوع افزایش قیمت اینترنت که مورد موافقت دولت از سوی اپراتورها قرار گرفت، بررسی شد. در این نشست وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت مخابرات کشور و مسئولان اپراتورها حضور داشتند.

همچنین بخوانید

وی در ادامه اظهار کرد: در این نشست دلایل افزایش قیمت اینترنت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. موضوعاتی مانند ضرورت توسعه شبکه، توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی تجهیزات به‌عنوان دلایل افزایش قیمت مطرح شد.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه وزارت ارتباطات در راستای افزایش حداقلی قیمت‌ها تلاش کرده و در عین حال بسته‌های رایگانی با هدف جبران هزینه‌ها در اختیار مردم قرار داده‌ است، اما نمایندگان کمیسیون صنایع تاکید داشتند که این افزایش قیمت‌ها باید از قبل به مردم اعلام و علت آن توضیح داده می‌شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در نهایت مقرر شد، گزارشی با هدف افزایش نظارت‌ها در این حوزه تهیه شود تا اپراتورها متعهد به افزایش خدمات با توجه به بالا بردن قیمت‌ها شوند.

به گزارش آرمان اقتصادی، براساس اعلام وزارت ارتباطات فعال‌سازی اینترنت رایگان دولت برای مردم در قالب ۱۰ گیگابایت اینترنت داخلی (معادل ۵ گیگ اینترنت بین الملل) برای یکی از سیم‌کارت‌های افراد انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا