امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

وزارت اقتصاد: کسی به دنبال لاپوشانی فساد چای دبش نیست

وزارت اقتصاد اعلام کرد: وزیر اقتصاد به مردم اطمینان داد که پول ارز دریافت شده و بازگشته است اما در عین حال تصریح کرد که حتماً فساد اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وزارت اقتصاد در پاسخ به سو برداشت‌هایی که با تقطیع اظهارات وزیر اقتصاد درباره فساد چای دبش صورت گرفته، توضیح داد: دولت هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد ندارد و این موضوع به صراحت در سخنان وزیر اقتصاد بیان شده است.

همچنان که خاندوزی اعلام کرده است: «دولت بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کند، نمی‌خواهد روی فسادها سرپوش بگذارد و قرار نیست عده‌ای در حاشیه امن باشند.» بنابراین درباره فساد چای دبش هم بعیدترین برداشت، تقطیع سخنان وزیر و ادعای توجیه این فساد است.

وزیر اقتصاد به مردم اطمینان داد که پول ارز دریافت شده و بازگشته است اما در عین حال تصریح کرد که حتماً فساد اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست، همچنانکه پرونده به قوه قضائیه ارجاع شده و ان‌شاءالله قوه قضائیه رأی محکم و قطعی و اشد مجازات را صادر خواهد کرد.

با وجود اظهار نظر صریح وزیر اقتصاد، این سوءبرداشت‌ها با تحریف و تقطیع سخنان و ادعای توجیه فساد کاملاً غیر منطقی و نادرست است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا