انرژی

انعقاد موافقت‌نامه "خدمات جنبی حفاری" میان شرکت پتروایران و ملی حفاری

موافقت‌نامه “خدمات جنبی حفاری” میان شرکت توسعه پترو ایران و شرکت ملی حفاری ایران منعقد شد.

امروز ۲۵ دی ماه با حضور منصور مهرشاد مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران و حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران موافقت نامه “خدمات جنبی حفاری” به امضای طرفین رسید.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این موافقتنامه در محل غرفه شرکت ملی نفت و با حضور جمعی از مدیران شرکت ملی حفاری و شرکت توسعه پترو ایران امضا شد.

براساس این توافقنامه قرار است شرکت ملی حفاری ایران به مدت ۵ سال خدمات حفاری از جمله زمین شناسی، خدمات حفاری و خدمات ایمنی هیدروژن سولفور، مدیریت پسماند و خدمات لوله مخفی را به شرکت پتروایران ارایه کند.

در این مراسم منصور مهرشاد مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران در خصوص این توافقنامه اظهار کرد: در دو روز نمایشگاه ۴ تفاهم نامه پر ثمر امضا کردیم که تفاهم نامه امروز با شرکت ملی حفاری ایران در مقایسه با تفاهم‌نامه‌های قبلی بسیار پر اهمیت‌تر است.

وی افزود: از خدمات شرکت ملی حفاری طی سالیان اخیر بسیار استفاده کرده‌ایم و در بحث سرویس های خشکی و اجاره دکل، از خدمات و امکانات مجموعه شرکت ملی حفاری ایران به خوبی استفاده می کنیم.

مهرشاد ادامه داد: براساس این تفاهم نامه که امروز به امضا رسید از حدود ۱۴ سرویس حفاری که در حوزه حفاری خشک بسیار حایز اهمیت است استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران عنوان کرد: از مجموعه شرکت ملی نفت ایران درخواست کرده‌ایم که در برنامه افزایش تولید، مجموعه پترو ایران بتواند سهمی داشته باشد و سهم ۱۰۰ هزار بشکه‌ای به شرکت پترو ایران تعلق گیرد.

وی افزود: همچنین در بحث ناترازی گاز آماده هستیم تا در پارس جنوبی کار حفاری در دریا را آغاز کنیم و تلاش خواهیم از امکانات ملی حفاری در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا