انرژی

تولید نفت آمریکا برای پنجمین ماه کاهش می‌یابد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) در گزارش ماهانه خود پیش بینی کرد که تولید نفت مناطق تولیدکننده بزرگ نفت شیل در فوریه، برای پنجمین ماه متوالی کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این آژانس در گزارش بهره‌وری حفاری، اعلام کرد تولید نفت در فوریه، به دلیل کاهش تولید در مناطق نفت شیل ایگل فورد و بیکن و رشد کمتر در منطقه پرمین، به ۹.۶۸ میلیون بشکه در روز کاهش می‌یابد.

همچنین بخوانید

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید نفت منطقه پرمین در فوریه، به ۵.۹۷۴ میلیون بشکه در روز افزایش می‌یابد که بالاترین رکورد در تاریخ است. با این حال، کمترین میزان رشد را از ژوئن سال گذشته خواهد داشت. تولید ایگل فورد به ۱.۱۴۷ میلیون بشکه در روز کاهش می‌یابد که کمترین میزان در یک سال گذشته است و در بیکن، به ۱.۳۰۳ میلیون بشکه در روز می‌رسد که پایین‌ترین میزان از دسامبر است.

بر اساس گزارش رویترز، همچنین، اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرد مجموع تولید گاز طبیعی در مناطق بزرگ شیل در فوریه، حدود ۰.۲ میلیارد فوت مکعب در روز کاهش یافته و به ۹۸.۹ میلیارد فوت مکعب در روز می‌رسد که پایین‌ترین میزان در پنج ماه گذشته است. این نرخ تولید در مقایسه با رکورد تولید ماهانه ۱۰۰ میلیارد مکعبی در اکتبر سال ۲۰۲۳، کمتر بوده و تولید گاز را در مسیر چهارمین کاهش ماهانه متوالی قرار می دهد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا